Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoekiej schreef:De volgende wedstrijd staan Arno en Arabesk natuurlijk langs de kant in de hoop om 'dierenmishandeling' vast te leggen![]()
Patrick Kittel is inderdaad een van de meest sympathieke ruiters aan de top. De tong heeft klem gezeten en werd blauw. Na een halve volte merkt Patrick het op en doet de tong weer goed. Wat had hij anders moeten doen? Van Scandic is bekend dat hij wel vaker zijn tong eruit gooit, ook al toen hij jonger was en dus voordat hij LDR werd getraind. Dus waarom zou het door de LDR komen?
Ik ben iig blij voor Patrick dat de heksenjacht nu voorbij is!
_Zsazsa_ schreef:Een ongelukje mensen! Een half rondje een tong uit de mond omdat hij per ongeluk de tong tussen het bit in heeft gewerkt. Kan iedereeeeeeen overkomen die met S&T rijd.. en over het bit gooien kan ook met een enkel gebroken...
Maar goed, de meeste mensen mensen die hier reageren.. volgen maar gewoon degene boven hen die onzin uitkraamt. Ik denk dat Patrik heeel erg goed voor zijn beesten is, en al deze commotie zeker voorbij had willen zien gaan.. Hij heeft gelukkig gelijk gekregen dat er niks was wat ook maar met dierenmishandeling te maken heeft..
arno8 schreef:Urielle schreef:Gottegot, krijgt Imke nu ook een briefje met losrijtips? En Adelinde? Die hebben immers ook paarden die dat durven te doen... Scandic mag blij zijn dat hij een ruiter heeft met zoveel gevoel en klasse als Patrik!
Ik mag toch verdikkeme hopen dat Patrik zo wijs is om zijn kont ermee af te vegen en zich hier niks van aan te trekken. FEI wordt ook nog een Pennybrigade straks... weet niet waarom ze zo gevoelig zijn voor het geleuter van een hoop mensen die zelfs nog nooit een goedlopend dressuurpeerd onder hun kont hebben gehad, maar ik mag hopen dat ze toch ook eens bij zinnen komen met die flauwekul van de laatste tijd.
Dus, een blauwe tong moet gewoon kunnen? Dat is een teken dat je heel goed rijdt? Iedereen die de tong niet zo ernstig afknelt dat hij blauw wordt, rijdt slecht?
Probeer je dat te beweren? Ik snap er geen hout van.
arno8 schreef:Dat is een teken dat je heel goed rijdt? Iedereen die de tong niet zo ernstig afknelt dat hij blauw wordt, rijdt slecht?
arno8 schreef:Urielle schreef:Gottegot, krijgt Imke nu ook een briefje met losrijtips? En Adelinde? Die hebben immers ook paarden die dat durven te doen... Scandic mag blij zijn dat hij een ruiter heeft met zoveel gevoel en klasse als Patrik!
Ik mag toch verdikkeme hopen dat Patrik zo wijs is om zijn kont ermee af te vegen en zich hier niks van aan te trekken. FEI wordt ook nog een Pennybrigade straks... weet niet waarom ze zo gevoelig zijn voor het geleuter van een hoop mensen die zelfs nog nooit een goedlopend dressuurpeerd onder hun kont hebben gehad, maar ik mag hopen dat ze toch ook eens bij zinnen komen met die flauwekul van de laatste tijd.
Dus, een blauwe tong moet gewoon kunnen? Dat is een teken dat je heel goed rijdt? Iedereen die de tong niet zo ernstig afknelt dat hij blauw wordt, rijdt slecht?
Issy schreef:Super dat het nu met een sisser afloopt. En dat hij geen officiele waarschuwing krijgt. Hij rijdt zijn paarden superfijn. Jammer dat de filmster geen officiele waarschuwing krijgt want ze heeft toch duidelijk verkeerde info bij het filmpje gegeven. Wat mij betreft mag de toegang ontzegt worden voor zo'n Papparazzi bij alle wedstrijden.
Issy schreef:Super dat het nu met een sisser afloopt. En dat hij geen officiele waarschuwing krijgt. Hij rijdt zijn paarden superfijn. Jammer dat de filmster geen officiele waarschuwing krijgt want ze heeft toch duidelijk verkeerde info bij het filmpje gegeven. Wat mij betreft mag de toegang ontzegt worden voor zo'n Papparazzi bij alle wedstrijden.
Authentic schreef:arno8 schreef:Dat is een teken dat je heel goed rijdt? Iedereen die de tong niet zo ernstig afknelt dat hij blauw wordt, rijdt slecht?
Lees jij wat je wilt lezen ofzo?
Het heeft helemaal niks met rijkunsten te maken, dat dier gooit als sinds 'ie jong is z'n tong naar buiten. Patrik zag dat hij z'n tong eruit had gegooid en stopt z'n tong terug zodat hij niet meer tussen de bitten zit.
arno8 schreef:Dus, een blauwe tong moet gewoon kunnen? Dat is een teken dat je heel goed rijdt? Iedereen die de tong niet zo ernstig afknelt dat hij blauw wordt, rijdt slecht?
arno8 schreef:Issy schreef:Super dat het nu met een sisser afloopt. En dat hij geen officiele waarschuwing krijgt. Hij rijdt zijn paarden superfijn. Jammer dat de filmster geen officiele waarschuwing krijgt want ze heeft toch duidelijk verkeerde info bij het filmpje gegeven. Wat mij betreft mag de toegang ontzegt worden voor zo'n Papparazzi bij alle wedstrijden.
Zozo, dus jij wil terug naar de tijd van de Sovjet-Unie? Mensen mogen geen filmpjes maken van feiten die ons niet bevallen?
arno8 schreef:Ik probeer je alleen zo ver te krijgen dat je uitlegt wat je nou bedoelt. Geen een paard gooit standaard z'n tong naar buiten, dat komt altijd doordat hij te veel met het bit is bewerkt.
Verder zie ik dat sommigen al zo op de kast zijn gejaagd dat ze over mijn profiel beginnen en over hoefijzerloos (TOTAAL OFF-TOPIC), voordat ze gaan zeuren dat ik niet op ze reageer: ik reageer niet op off-topic reacties.
_Zsazsa_ schreef:Rende jij met scandic mee en was je ondertussen in zijn mond aan het kijken? God wat een overdrijver ben jij zeg.....
arno8 schreef:Ik probeer je alleen zo ver te krijgen dat je uitlegt wat je nou bedoelt. Geen een paard gooit standaard z'n tong naar buiten, dat komt altijd doordat hij te veel met het bit is bewerkt.
Verder zie ik dat sommigen al zo op de kast zijn gejaagd dat ze over mijn profiel beginnen en over hoefijzerloos (TOTAAL OFF-TOPIC), voordat ze gaan zeuren dat ik niet op ze reageer: ik reageer niet op off-topic reacties.
Rivaldo schreef:arno8 schreef:Ik probeer je alleen zo ver te krijgen dat je uitlegt wat je nou bedoelt. Geen een paard gooit standaard z'n tong naar buiten, dat komt altijd doordat hij te veel met het bit is bewerkt.
Ik nodig je van harte uit om mijn pony te bezichtigen op stal!
arno8 schreef:_Zsazsa_ schreef:Rende jij met scandic mee en was je ondertussen in zijn mond aan het kijken? God wat een overdrijver ben jij zeg.....
Nee, maar ik heb wel het vermogen tot logisch nadenken, een gave die veel mensen hier ontberen.
Maar goed: in al mijn gulheid ik deel mijn kennis: een afgeknelde tong wordt NIET binnen vijf seconden blauw. Daarom was er al langer iets aan de hand voordat hij naar buiten kwam. Daarom kun je niet zeggen: "Ach, het duurde maar 1 rondje, niets aan de hand". Zelfs als het maar 1 rondje duurde, is het schandalig.
arno8 schreef:_Zsazsa_ schreef:Rende jij met scandic mee en was je ondertussen in zijn mond aan het kijken? God wat een overdrijver ben jij zeg.....
Nee, maar ik heb wel het vermogen tot logisch nadenken, een gave die veel mensen hier ontberen.
Maar goed: in al mijn gulheid ik deel mijn kennis: een afgeknelde tong wordt NIET binnen vijf seconden blauw. Daarom was er al langer iets aan de hand voordat hij naar buiten kwam. Daarom kun je niet zeggen: "Ach, het duurde maar 1 rondje, niets aan de hand". Zelfs als het maar 1 rondje duurde, is het schandalig.
Bandida schreef:_Zsazsa_ schreef:Een ongelukje mensen! Een half rondje een tong uit de mond omdat hij per ongeluk de tong tussen het bit in heeft gewerkt. Kan iedereeeeeeen overkomen die met S&T rijd.. en over het bit gooien kan ook met een enkel gebroken...
tsssss![]()
Beetje goedpraten? Ik begrijp het niet hoor. Allemaal het filmpje gekeken maar niet gezien.
Rivaldo schreef: