Daar komen heel wat onbetaalbare veulens van.
Ik ben het helemaal eens met KiWiKo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suelza schreef:maverick schreef:Heel mooi, maar aan de andere kant ook heel jammer.Ze is nu het beste renpaard en altijd onverslagen. Als ze weer gaat rennen kan daar wel eens verandering in komen
Dat vind ik dus ook... Je moet stoppen op het hoogte punt... Vond het juist een mooie beslissing om haar met pensioen te laten gaan.
Die merrie staat veel liever in de wei met een mooi veulen aan de voet, dan dat ze moet werken op de baan.
Dat is puur de portemonnee van de eigenaar die je hoort spreken
Bandida schreef:1Boefje schreef:Ik vind de rensport maar raar....
Ik ook. Het is in feite een gokspelletje op basis van wegwerppaarden. Leuk zo'n ster van een merrie, maar je wil niet weten hoeveel volbloeden net niet goed genoeg zijn voor de baan (en nee, dat worden niet allemaal leuke recreatiepaarden).
maverick schreef:Dit doen ze, denk ik persoonlijk, om strax een mega race te hebben met Rachel Alexandra( beetje Sea Bis. achtig) en dat zal idd voor het geld zijn.Weet zeker dat een groot evenement gaat worden. Weet niet of er al meer mensen zijn die de Filmpjes van Rachel Alexandra hebben gezien? Maar het gaat dan toch heeeel spannend worden
Suelza schreef:MamboBeach schreef:Waarom MOET je stoppen op het hoogtepunt?
Als deze merrie nog wil? Ik zou zeggen, lekker laten gaan!
Maar wie zegt dat dit paard dit daadwerkelijk wilt?
Het paard of de eigenaar???
KiWiKo schreef:bandida........... jij en ik kennnen elkaar al zo lang,jij hebt niks met sport, niet linksaf en niet rechtsaf