Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinBinChes schreef:Tja ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij. De B is de laatste keer al ontzettend versimpeld. Ik ben voor laagdrempeligheid, maar ik denk dat je op deze manier de kwaliteit wat kwijt raakt. Waarom zou je door trainen als je in de impuls klasse ook kan rijden. Leuk voor bij de pony's, maar bij de paarden. Ik weet het niet....
De veelzijdigheids proeven ben ik dan wel helemaal voor!
Diesel54 schreef:Dit is veranderd. Zie laatste P&S.De stempelkaart bij de Bixie de startkaart?! Nou nee hoor! Voordat een kindje een Bixie wedstrijdje mag starten, moet diegene officieel lid worden van een vereniging en moet er een Bixie startkaart aangevraagd worden. Het enige verschil is dat de Bixie startkaart gratis is en niet gebonden is aan een combinatie, maar alleen aan de ruiter.
Lovely schreef:Dus, er komen straks proeven waarbij de ruiter er alleen maar op hoeft te blijven zitten. Op maneges zijn vaak ook onderlinge wedstrijden, vaak worden daar ook proeven gebruikt die niet door de KNHS uitgegeven zijn. Soms zijn dat proeven zonder galop, soms proeven waar minder onderdelen gevraagd worden en soms juist een vorm van caprilli. Eigenlijk snap ik niet waarom de KNHS dit wil integreren in de wedstrijden voor promotie? Voor verenigingen denk ik ook aan de extra rubrieken voor een handjevol en meer juryleden, misschien wel met andere licentie?
stoffel schreef:krijgen we zeker ook de verplichting om twee ziekenwagens en een kistje op het terrein aan te hebben
stoffel schreef:het is mij te toevallig dat 99% van de mensen die nu achter dit bitloze geneuzel aan rennen, ook al allerhande andere mode verschijnselen hebben gevolgt, en hun paard op die manier mishandelt hebben. Misschien heeft 1% er werkelijk baat bij de rest moet snel stoppen met deze ongein.