Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseMoments schreef:Jammer dat de foto van het nieuwsbericht op de anky site er niet bij staat. Deze foto is namelijk recent van Krack gemaakt. Hij ziet er echt ongeloofelijk goed uit!
http://i99.photobucket.com/albums/l304/Crazynetje/KrackC-border.jpg
lijntje87 schreef:waarom staat ie niet op het land? hij wordt toch niet meer gereden.
sjeik schreef:Ik denk dat hij dan doodongelukkig wordt Elisa. Deze is dat niet gewend en zo'n hengst is beter af, als er nog wat mee geshowd wordt en hij licht wordt getraind.
anneliesdj schreef:sjeik schreef:Ik denk dat hij dan doodongelukkig wordt Elisa. Deze is dat niet gewend en zo'n hengst is beter af, als er nog wat mee geshowd wordt en hij licht wordt getraind.
Er is geen paard wat doodongelukkig wordt van op de weide staan. Misschien dat hij wel ongelukkig wordt als hij niet meer getraind wordt maar dat doen ze toch al niet meer, staat duidelijk in de beginpost, dus ik zou niet weten waarom hij dan niet een paar uurtjes per dag op de weide mag. (wat is trouwens het verschil tussen weide en paddock? Lijkt me een paddock nog meer risico op blessure's geven)
Dioxide schreef:lijntje87 schreef:waarom staat ie niet op het land? hij wordt toch niet meer gereden.
Omdat hij ook in de wei komt, als het een beetje weer is (eerste hand ervaring). Peesjes om, dekentje op en no problemo.
Ben nog steeds verliefd op Krack, zo'n geweldig leuk dier is dat. Hij kijkt ook echt alsof hij de koning van de hengstenstal is.
.
. sjeik schreef:Krack wordt niet meer bereden. Maar wel getraind. je kan ook trainen zonder er een zadel op te leggen.

ik houd van Krack!!! Nog nooit in het echt gezien...zou ik zo graag eens willen...!!!