Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caira schreef:Ik stem voor een BOKT voor BROOKE. Net als we een aantal jaren terug gedaan hebben voor Azie. Dat was rond dezelfde tijd en ik denk dat het het WIJ gevoel van bokt een behoorlijke boost kan geven. Tijd om weer eens te laten zien wat WIJ samen kunnen.
Cisss schreef:Wij zijn ook lid van Brooke. Nu je het toch hebt over kerstkaarten, wij hebben vorig jaar een briefje bij onze kerstkaarten gedaan van Brooke Hospital. Aan alle (zo'n 50) mensen die wij normaal een kerstkaart sturen hebben wij dit erbij gedaan.Echt verschrikkelijk hoe die dieren eruit zien. Laatst hadden we ook weer een nieuwsfolder gekregen. Ik kon er écht niet naar kijken, verschrikkelijk!!
![]()
Echt goede ideeën komen hier voorbij! Vooral doen!!
randie schreef:zouden ze daar inderdaad niet blij zijn met paarden spullen..? ik heb nog een hoop liggen wat niet echt de moeite is om te verkopen maar wel allemaal in hele goede staat...? Als dat mogelijk is : Im in
Fitch schreef:Ik doneer al tijden aan Brooke... Vind dat ze geweldig werk doen, echt structurele oplossingen vinden met lokale mensen. Helaas heb ik zelf ook ezels/paarden in dergelijke staat gezien in India, Turkije, Iran... India nog 't meest.
Deze foto is trouwens zielig, maar in dat blaadje van Brooke wat ik steeds krijg staan echt GRUWELIJKE foto's! Van paarden die in elkaar zijn gezakt voor de koets, belachelijke diepe schuurwonden... Een paard met een gat dwars door zijn nek heen...Maar dan staat er ook wel vaak iets positiefs in, zoals de eerste demonstratie voor dierenrechten in Pakistan.
Dus Bokkers, als je 't kan missen, doneer dan aan Brooke!
Cassidy schreef:Doe dat ook al jaren. Vind dat overigens ook het meest ultieme excuus om aan al dat geschrijf en postzegels plakken te ontkomenIk verstuur al jaren geen kerstkaarten meer, ipv kaarten/postzegels enz gaat er al jaren een gift naar Brooke.