oooohh lijkt me heel indrukwekkend ben nu niet thuis dus heb mijn dochter gevraagd het op te nemen dus kijk het later
Mimi1973
Geplaatst: 23-12-09 22:55
Goed dat je het zegt! Heb net aan manlief gevraagd of hij het voor me wilt opnemen Ik ben erg benieuwd naar de documentaire, het boek vond ik prachtig!
ik heb een interview met de vader gezien met stukjes van de documentaire. heerlijk nuchtere man, zo van, het heeft mijn zoon geholpen maar ik zeg niet dat iedereen dit nu moet gaan doen.
Nathalie83
Geplaatst: 23-12-09 23:00
Had het al gehoord in het huiskamertopic waar ik altijd zit. Wel balen dat het zo laat is.. maarja.. moet maar keer dan
WOW bizar om hem zo relaxt op dat paard te zien ik heb jaren een zwaar autistisch meisje in mijn klas gehad(werkte toen nog als juf) en dat was zo zwaar. niemand kon contact met haar krijgen er zijn wel dier therapieen met haar gedaan en dat gaf ook verlichting vind dit dus echt prachtig om te zien
Ik vond het een prachtige documentaire. Heel mooi om te zien hoe de dieren zo rustig met hem omgaan. Ik vond het wel een beetje overkomen alsof dit jongetje met álle paarden goed overweg zou kunnen en nog een paar kleine dingetjes, maar het geeft wel hoop voor alle autistische kinderen (en volwassenen?) in de wereld.
Vond het erg mooi. Prachtig om te zien wat dieren bereiken door er simpelweg te zijn zonder verwachtingen en daardoor contact kunnen maken met dat kind.