Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En de paarden hebben het hier tot nog toe prima gered zonder schuilstal. Toen ze die wel hadden stonden ze er nauwelijks in, behalve toen het héél, héél hard regende.
En best leuk en aardig allemaal, maar begluren mensen die zulke meldingen doen ook 's nachts je weiland om te zien of er paarden in staan
Volgens mij kunnen pony's en paarden die gezond zijn, bij voorkeur hun wintervacht hebben prima buiten staan. Want zelfs al zet je een schuilstal neer (als je al een vergunning krijgt) dan gaan ze er 9 van de 10 keer toch niet in staan. In mijn ogen zouden zulke organisaties is wat moeten gaan doen aan mensen die hun paard 24/7 op stal hebben staan. Maar hey, wie ben ik om zulke dingen te zeggen
De logica bij zulke organisaties is zowiezo ver te zoeken, laat ze lekker goudvissen in ronde kommen gaan redden ofzo
Helma_Amber schreef:Maar goed, als ik mijn paard dus overdag een paar uur in de wei buitenbak zet als het droog is, dan moet er dus een schuilhok in komen. ZO vat ik deze tekst op. Dus je moet of in elk stukje wei of bak een schuilhok gaan bouwen, of je paard binnen laten.
Ze kunnen me de boom in met hun stomme regeltjes.
en deze meneer ging dus de politie bellen.