Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bandida schreef:"Nee, ik wil liever dat mijn paard elke pas van mij is, dat ik hem elke pas kan controleren."
Iemand anders dan die mijn tunnel wat kan verwijden? Hoe moeten we dit precies begrijpen?
Bandida schreef:Iemand anders dan die mijn tunnel wat kan verwijden?
Hermelientje schreef:Ik heb een kennis die geeft wiskundeles, laten we haar Steffie noemen.
Bandida schreef:horseyfries schreef:Jij controleert nooit of iemand zijn werk gedaan heeft en stuurt nergens aan op enigerlei wijze?
Ik train geen dieren overdag
horseyfries schreef:Controle = als HC boodschappen wil doen dat hij dan bij de winkel terecht komt en niet in de sloot aan de andere kant van de weg....
horseyfries schreef:Is dat een ja of een nee? Stuur je mensen aan als werkgever en controleer je of ze hun werk goed doen?
Bandida schreef:Vanwaar de plotse fascinatie met een werknemers-wergevers relatie, er is zowat geen parallel te trekken..
Prik jij je werknemers wel eens aan ter communicatie? Mogen ze weigeren iets te doen en iets anders voorstellen? Is het doel dat ze zich zelfstandig ontwikkelen in wat ze kunnen? Hou daar nu eens 'ik wil iedere pas controleren' naast.
Bovenstaande Steffie, daar tekent ieder paard voor, ordelijk leiderschap maar van een persoon die weet dat ze ontslagen wordt als ze je ook maar met één vinger aan raakt. Duidelijk en 100 % contactloos en geweldloos, ideaal

Bandida schreef:horseyfries schreef:Een psycholoog ging er volgens mij een prachtige casus aan hebben!
Dat heeft hij aan al die dressurende sportamazones vast ook, wat zou daar toch de motivatie voor zijn?
horseyfries schreef:Sport is heel normaal voor de gemiddelde mens, moeilijk voor te stellen voor jou misschien maar voor het merendeel van de mensen absoluut niet