Wat heeft Edward trouwens een prachtig gebit, dat had ik nog nooit gezien. *jaloers
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zipje71 schreef:TICKELS schreef:Edward is in elk geval niet aanwezig tijdens het sportgala vermeld hij op zijn website.
Hij is dan in Londen.
Alle ruiters van het EK Windsor team rijden daar ook mee.
mmmmm, meestal betekent, niet aanwezig...niet winnen
horseyfries schreef:Toen Anky wel aanwezig was en hem meer dan verdiende kreeg ze hem idd ook niet, dus ik zou er ook niets voor laten schieten. Het is in ieder geval fijn
dat de sportjournalistiek hun prestaties wél op waarde weet te schatten door hen te nomineren!
zipje71 schreef:horseyfries schreef:Toen Anky wel aanwezig was en hem meer dan verdiende kreeg ze hem idd ook niet, dus ik zou er ook niets voor laten schieten. Het is in ieder geval fijn
dat de sportjournalistiek hun prestaties wél op waarde weet te schatten door hen te nomineren!
Ze had hem toch wel een keer gewonnen? of ben ik nu zo abuis
horseyfries schreef:Ja, maar het jaar dat ze echt de grootste prestaties had geleverd van alle genomineerden kreeg ze hem niet, waarmee de waarde van de uiteindelijke winnaar voor mij ook tot nul is gereduceerd.
TICKELS schreef:horseyfries schreef:Ja, maar het jaar dat ze echt de grootste prestaties had geleverd van alle genomineerden kreeg ze hem niet, waarmee de waarde van de uiteindelijke winnaar voor mij ook tot nul is gereduceerd.
Dat ben ik wel met je eens.
Hoop toch dat het dressuurteam gaat winnen dit jaar!
Of Edward ook sportman van het jaar wordt, dat weet ik niet, ik hoop van wel, maar als het team wint, dan zal hij denk ik geen sportman van het jaar worden.
Ik hoop dat wij ook mogen stemmen, doe dan zeker mee
horseyfries schreef:Wedden dat het Sven wordt?
Love_myhorse schreef:http://www.zappsport.nl/#/fun/olympic
Hier kan je op edward stemmen voor zapp sport!
Anky won hem vorig jaar...
Misschien wint hij deze wel...? als alle bokkers stemmen?
horseyfries schreef:Goh, Epke dat had ik echt niet verwacht! Als je ziet wat Sven allemaal gewonnen heeft zou hij toch zonder meer eerste moeten zijn?
Vond de filmpjes deze keer al wat beter geslaagd, blijkbaar heeft het commentaar van Anky daar toch aan bijgedragen. Het stukje van Sunrise die in de Hummer moest vond ik wel grappig, en het filmpje over Edward en Totilas was super, op dat einde na waar ze het toch weer presteerden nog een foute wissel erin te plakken. Alleen het eerste filmpje van het team vond ik heel raar gemaakt met die vreemde tempoversnellingen en vertragingen.
De komiek was een mooi voorbeeld van humor zonder iemand af te zeiken, heel wat origineler dan Freek de Jonge.
Sjoert schreef:Love_myhorse schreef:http://www.zappsport.nl/#/fun/olympic
En heel goed opletten wat jullie in beeld zien tijdens de bekendmaking.
Love_myhorse schreef:http://www.zappsport.nl/#/fun/olympic