Rechtbank vernietigt bouwvergunning voor manege

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Heleen_B

Re: Rechtbank vernietigt bouwvergunning voor manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 12:11

Hij heeft er ook helemaal geen moeite meer mee dat de manege er komt. Hij heeft zich er totaal bij neergelegd. Zijn vrouw is overleden en zelf heeft die iets van een hartinfarct ofzo gehad en hij vind het nu allemaal wel prima.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:07

Tja, gemeentes kunnen fouten maken en ik heb ook van dichtbij ervaren hoe moeilijk het is om een bestemmingsplan "ff" te maken. Heel vervelend voor de manege, maar ik neem aan dat evt schades gewoon vergoed gaan worden. De overheid maakt het voor de gemeentes nou eenmaal niet makkelijker met de veranderende regelgeving (en het idee is dus dat deze voor de aanvragers wel makkelijker word ;Y) )

Natuurlijk zijn er in elke gemeentes rotte appels, maar de gemiddelde amtenaar zal best zijn best doen voor de aanvrager.

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:12

Nice...en wie gaat dat betalen? Wat een sof zeg! iedereen druk ermee bezig, krijg je zoiets!!

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 07:58

Heel goed nieuws!!! : Er is gen bouwstop. Hoe en wat precies weet ik niet. Maar gisteravond is er hier een vergadering geweest of een overleg met gemeente etc. en de bouw gaat gewoon door *D

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 08:10

Hee, toch een meevaller, hopelijk voor jullie kunnen ze het nu snel afbouwen!
[en als ambtenaar loop je ook tegen de regeltjes en dit soort verrassingen aan hoor, niet echt leuk, but it comes with the job]

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 08:12

Ja nou het is allemaal een beetje lastig maar een rechter in februari (toen was de termijn ook al verlopen) heeft dit helemaal niet gezien.

Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:02

Hmm mooi balen zeg! Dit kost heel veel geld, vooral in deze tijd!
Wel vreemd dat de bouwvergunning zo vernietigd word, kan toch wel een bouwvergunning verleend worden en dan de aanpassing meenemen in het bestemmingsplan!