niet deze hoor, anderen en nu zo'n 3 jaar geleden. Altijd rond deze tijd van het jaar moet ik er weer aan denken, het was afschuwelijk. Die dieren waren compleet vergeten en aan hun lot overgelaten, zo erg. Mijn pony's stonden op het land ernaast en kregen gewoon wel voer. Dan werden ze helemaal gek als ik er weer aankwam. Eerst gaf ik ze niets mar op een gegeven moment werden ze zo mager
en het was echt erg want die troep die mijn pony's niet meer opaten omdat ze het niet uit de modder wilden vissen aten zij dus wel op. Op een gegeven moment kon ik het niet meer aanzien en ging er ook elke keer een paar plakken hooi naar de andere kant. Uiteindelijk is dat trouwens een heel lang verhaal geworden maar goed...Ik vind het echt schandalig als een eigenaar zelfs de moeite niet neemt er elke dag hooi naar toe te brengen. Ik bedoel, wat kost een baal hooi. En ik vind ook echt dat hier veel eerder tegen opgetreden moet kunnen worden. Toch maar eens de verkiezingsprogramma's goed lezen voordat we weer gaan stemmen.
Maar goed, dan is het zo net alsof de omstanders verantwoordelijk zijn voor het welzijn van de betreffende dieren. Dat is natuurlijk niet zo. Dat is eens en altijd de eigenaar. En die heeft in dit geval schromelijk zijn plicht verwaarloosd. Als je er niet voor kunt zorgen moet je geen dieren nemen of ze verkopen. Punt uit.
Helemaal niks mis mee als je er goed voor zorgt...