Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janouk schreef:Jemig, lekker volwassen.![]()
Moet een rechter zijn/haar tijd aan bestedenomdat 2 partijen het niet eens kunnen worden over het toesturen van röntgenfoto's.
Nu krijgen partijen de gevraagde foto's en kunnen ze weer ruzie maken wat er wel en niet op de foto's te zien is en of dat is waardoor deze super pony afgeschreven is voor sport.
En de advocaten vullen ondertussen hun zakken
Westland schreef:Komt wel vaker voor dat de mens overal een 'claim' indient zodra er aanleiding voor is. Voor een mega bedrag van 160.000, weet je toch bijna zeker wat je koopt? Natuurlijk het gaat om een dier, die kan ook kreupel raken NA de keuringen.
Kaja: dit klinkt mij niet bekend als het verhaal over Poetin. Maar wel een paard van Anky. Weet het fijne er niet precies van maar was er een paard van Anky nou goedkeurd door de DA (vanwege de naam van de eigenaar) terwijl er achteraf toch wat aan mankeerde? Paard overleed vlak na aankoop?
Westland schreef:Kaja: dit klinkt mij niet bekend als het verhaal over Poetin. Maar wel een paard van Anky. Weet het fijne er niet precies van maar was er een paard van Anky nou goedkeurd door de DA (vanwege de naam van de eigenaar) terwijl er achteraf toch wat aan mankeerde? Paard overleed vlak na aankoop?
Kaja schreef:Westland schreef:Kaja: dit klinkt mij niet bekend als het verhaal over Poetin. Maar wel een paard van Anky. Weet het fijne er niet precies van maar was er een paard van Anky nou goedkeurd door de DA (vanwege de naam van de eigenaar) terwijl er achteraf toch wat aan mankeerde? Paard overleed vlak na aankoop?
Poetin was ziek, dat was 'achter gesloten deuren' bekend...
Poetin is al gevolg daarvan ingeslapen. Medische gegevens waren bekend, maar niet openbaar...
Komt een beetje op hetzelfde neer niet?
De beerput omtrend Idool wil ik in elk geval niet meer opentrekken.... en al helemaal niet met geruchten van 'horen zeggen' ...
vanitymay schreef:Tja, dat geeft maar weer eens aan dat de wwarde van een paard of pony in feite gebasseerd is op lucht! Leuk om zoveel neer te tellen, maar een deukje en het loopt niet meer en is het nog slechts de slachtwaarde waard...
Mousmous schreef:Dit krantebericht geeft absoluut niet weer hoe de situatie in elkaar steekt. Als hier duidelijk en precies werd weergegeven hoe de situatie werkelijk is, dan zouden er wel een paar mensen zich vanwege hun ongegronde opmerkingen zich voor de kop mogen slaan.
MarcelDufour schreef:Ze moeten niet zeuren. Als je zoveel geld voor n pony betaalt, dan mis je het ook niet als ie op is.
En ze hebben er toch een jaar lol van gehad! Dat komt neer op 10.000 per maand....valt nog mee.
MarcelDufour schreef:Ze moeten niet zeuren. Als je zoveel geld voor n pony betaalt, dan mis je het ook niet als ie op is.
En ze hebben er toch een jaar lol van gehad! Dat komt neer op 10.000 per maand....valt nog mee.