Anky niet met Salinero maar met Painted Black naar Spelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Re: Anky niet met Salinero maar met Painted Black naar Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 14:50

Leuk om es een ander paard van der te zien :P Hopelijk gaat dat ook super ;)

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 15:53

Ontzettend leuk. Ben benieuwd hoe PB over 3 jaar is.. :)

strawberrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:00

ik vind het fantatish

pb is zoo mooi en hij kan al heel goed lopen

en in 3 jaar kan er heel wat gebeuren

mensen dat komt heus wel goed

en totilas is ook fantastish

en parzival ook die heb ik trouwens in het echt gezien want die stond vroeger bij mijn tante op stal

groetjes

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:10

Wat ontzettend leuk om te lezen! Niet verrassend, maar wel een gewaagde keuze.
Nu maar hopen dat ze er dan nog staat! Ze lijkt in ieder geval een stuk optimistischer dan vorig jaar :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:11

Anky zei dat als er geen paard meer was na Salinero dat goed kon zijn dat ze zou stoppen in 2010 ;)

Fijn dat PB ook een kans krijgt :j

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:24

pharagirlke schreef:
Anky zei dat als er geen paard meer was na Salinero dat goed kon zijn dat ze zou stoppen in 2010 ;)

Fijn dat PB ook een kans krijgt :j

Dit klopt ja dit heefd ze idd gezegt,
ik gun het haar van harte

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:26

als totilas niet heel blijft zou het heel goed kunnen dat ze met 3 verschillende paarden goud haalt............

pffff, dat is wel een prestatie zeg!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:29

KiWiKo schreef:
als totilas niet heel blijft zou het heel goed kunnen dat ze met 3 verschillende paarden goud haalt............

pffff, dat is wel een prestatie zeg!!

Hmm, dat zou wel heel gaaf zijn zeg.
Al gun ik het Edward natuurlijk ook wel... Vind hem en Totilas alleen niet zoveel aan om naar te kijken...

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:31

manie schreef:
Salinero heeft alles gewonnen wat er te winnen valt

ze heeft nog geen gouden team gewonnen van olympische spelen... Dat is volgens mij de enige :)

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:55

Ik vind het ook niet zo verassend. Ik zou het jammer vinden als ze zou stoppen, want is natuurlijk een super amazone. En ik vind juist dat omdat ze al zoveel heeft bereikt met zoveel verschillende paarden, ze zichzelf niet meer hoeft te bewijzen. Als ze niet tegen Totilas op kan, jammer voor haar, maar dat zegt niets over haar als amazone.

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:57

Leuk, kijken hoe het met PB dan gaat =D

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:32

Ze is in ieder geval wel al een stuk bijgedraaid in vergelijking met eerder. :j
Dat het niet Salinero zou zijn, was al duidelijk, maar hierin lijkt ze toch met PB toe te werken naar 2012, en dan te kijken hoe goed hij gaat. Dat is denk ik ook verstandig.

Suzanne37

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:48

Ze heeft van het begin af aan gezegd dat ze met Salinero niet meer naar de OS ging (Sjef dacht daar anders over). Ze ging alleen nog maar als ze een paard had wat goed genoeg was en aangezien PB het afgelopen jaar erg vooruit is gegaan en waarschijnlijk nog beter wordt zal ze in hem wel een potentiële kandidaat zien. Of ze kans heeft op goud is weer afwachten met Totilas en Parzival erbij (als alles gezond blijft) maar een kans op teamgoud heeft ze dan zeker en de bronzen pak is er ook nog altijd, alhoewel ze natuurlijk dan wel voor goud probeert te gaan.

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:23

Maar Anky heeft wél de meeste ervaring als amazone.
En van hun 3en is zij echt de beste. Dus als je dat in combinatie ziet met de paarden, dan maakt ze net zo veel kans als Edward Gal. Het paard van Adelinde was eerder niet zo makkelijk dus wie weet wat er allemaal wel niet kan gebeuren.

HASser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:04

Painted Black is zoveeeeeeeeeeeeel mooier dan Salinero!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:06

HASser schreef:
Painted Black is zoveeeeeeeeeeeeel mooier dan Salinero!

Ja, maar je hoeft niet mooi te zijn om ergens goed in te zijn :P

Kimberly1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:31

Vergeet niet wat er in 3 jaar in de andere landen kan gebeuren.. Die zitten ook niet stil..
Voor het zelfde geld komt een ander land met een 'wonderpaard'.. Totilas kwam ook uit het niets..

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:44

Ik ben voor! Een helemaal "Black is beautiful" Hollands team op de Olympische Spelen van Londen 2012 is natuurlijk mijn natte droom..... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:52

Ze moet zich ook nog kunnen kwalificeren, en je weet niet wat er in 3 jaar gebeurd, maar wel leuk :D Zou toch leuk zijn om 2 Gribaldi's (als Totilas meedoet) op de OS te zien!

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:56

Kaja schreef:
Ik ben serieus zo benieuwd of Totilas er dan nog staat, maar dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal :+

Ik ben het wederom met je eens. :D

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:00

Kijk alleen al hoeveel progressie Painted de laatste tijd heeft geboekt, ik denk zeker dat Anky zich moet hem moet gaan richten op de spelen van 2012! Oke, Totilas is het beste paard ter wereld... Maar ik denk ook zeker dat Painted tot de betere paarden gaat behoren van ons land.

De toekomst zal het uitwijzen, ik ben benieuwd!!

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:08

Kimberly1990 schreef:
Vergeet niet wat er in 3 jaar in de andere landen kan gebeuren.. Die zitten ook niet stil..
Voor het zelfde geld komt een ander land met een 'wonderpaard'.. Totilas kwam ook uit het niets..

Ook salinero won in 2004 redelijk uit het niets de os als ik het me goed herinner.

Dus wie weet staat Anky er over 3 jaar wel met een compleet nieuw paard, 3 jaar is nog zo'n lange tijd. Who knows what will happen!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:14

Zat er wel in dat Salinero niet meer zou gaan, Salinero is niet meer wat hij geweest is. PB is een mooi dier, benieuwd hoe hij wordt als zij er volledig voor gaat met hem.

Muca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:36

Sorry hoor Nikka, hoe kun je nou zeggen dat salinero niet meer is wat ie geweest is? Volgens mij heeft ie nog pas geleden 2 wereldbeker kwalificaties gewonnen en op het EK in Windsor ook nog een een bronzen medaille gehaald. Dat er nu andere combinaties zijn die boven Anky met Salinero kunnen scoren, zegt niets over de kwaliteiten van Salinero.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:42

Ik denk dat ze nog een keer voor de gouden teamplak wil gaan. Die mist ze volgens mij nog. Het was een enorme teleurstelling dat ze die in Peking weer misgreep toch? staat me iets van bij. En Painted Black. Mooi beest! Ben verder niet zo thuis in wat er allemaal aan goeds rondloopt op dat niveau. Stond al achter mijn oren te krabben toen ik de papieren van mijn huidige paard zag. Alleen het heel oude bloed wil nog wel eens een bel rinkelen bij mij. Hoofdzaak is het rijplezier toch? We zullen het wel zien hè? Wie weet hoe het er met de Duitsers dan voorstaat. Volgens mij mag Isabell Werth niet meedoen? Die heeft een dopingprobleem en dat telt zwaar daar. Mss dat het meeweegt in Anky's besluit om dan toch mee te doen?

Volgens mij is altijd winnen ook wel verslavend. :D Ik zit ook altijd stijf op mijn stoel met de prijsuitreiking. Niet dat ik er dan tussenzit. Ik ben meer van het caliber tobber... 8-) :z Maar als ik een keer win, veer ik ook op! haha

Wel raar dat zo'n wereldpaard als Salinero met 16 al is afgeschreven. Dat vind ik dan weer erg jong.