Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katja schreef:Een beetje overdreven vind ik sommige reacties wel. Er kan altijd iets fout gaat tijdens het springen maar als de paarden goed getraind zijn dan is dit niet heel veel spannender dan een gewone hindernis. Daarbij wordt het best veel gedaan. Ik heb tijdens hengstenshows ook over auto's en koeien gesprongen en daar werd niemand nerveus van.
PERENBOOMPIE schreef:Geloof me, in een situatie als deze is iedereen echt wel scherp!De meeste ongelukken met paarden komen juist voort uit een instelling of gedachtegang van ruiter/amazone mij gebeurt niks want waar ik opzit is zo mak als een lammetje en goed getraind waardoor je reactie vermogen juist vermindert omdat je minder alert op je paard zit.
Adriana schreef:femmefatale1 schreef:Zoveel spektakel vind ik het niet..
Er staat gewoon een hindernis voor het span..
Bovendien kunnen zulke mannen beter inschatten wat wel en niet kan, dan de meeste hier onder ons die ondoordachte dingen doen..
En een ongelukje zit nou eenmaal in een klein hoekje, zoals het losrijden met velen in een bak.. maar dat doet wel iedereen klakkeloos..
Wat een ophef weer...
Eens!! Goede reclame voor de hengst, er is niks gebeurd.

!! mijn eerste gedachte hierbij was, WOW wat cool, zijn er ook foto's /filmpje.
. femmefatale1 schreef:Zoveel spektakel vind ik het niet..
Bovendien kunnen zulke mannen beter inschatten wat wel en niet kan, dan de meeste hier onder ons die ondoordachte dingen doen..
En een ongelukje zit nou eenmaal in een klein hoekje, zoals het losrijden met velen in een bak.. maar dat doet wel iedereen klakkeloos..
Wat een ophef weer...
femmefatale1 schreef:Zoveel spektakel vind ik het niet..
Wat een ophef weer...
femmefatale1 schreef:Zoveel spektakel vind ik het niet..
Wat een ophef weer...
Axel_Valerie schreef:Maydine schreef:Dat paard is giga veel geld waard. Als het echt onverantwoord was hadden ze dit echt niet gedaan. Beide heren weten wel wat ze doen.
daar ben ikhet welmee eens ja!
Enn bovendien goede reclame voor het kwpn
Zullen we de hele cross dan maar afschaffen?