Deze pony's verdienen beter dan dit. 24/7 uur per dag buiten, prima, maar zorg dan ook voor de condities om ze zo te houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoopersB schreef:En dan vinden ze het gek als de burger het heft in eigen handen neemt!!!!!!
En dat deze eigenaar door de burger vogelvrij verklaard wordt!
Citaat:haal een trailer en laad die pony's in.
Citaat:Al heeft Fien_ wel een punt...
Breezke schreef:Bokkers aub begrijp me nogmaals niet verkeerd,ik vind het niet goed wat deze vrouw doet met haar paarden maar ik zou graag willen weten hoe zij er werkelijk over denkt voordat we met zijn allen vanalles beginnen te roepen
Citaat:Eigenaresse Quirine de Kok (een orthopedisch hoefsmid) bezweert echter dat ze de dieren niet verkeerd behandelt en dat deze situatie prima is voor paarden.
Gracy schreef:Breezke schreef:Bokkers aub begrijp me nogmaals niet verkeerd,ik vind het niet goed wat deze vrouw doet met haar paarden maar ik zou graag willen weten hoe zij er werkelijk over denkt voordat we met zijn allen vanalles beginnen te roepen
Quote uit de eerste topic
Citaat:Eigenaresse Quirine de Kok (een orthopedisch hoefsmid) bezweert echter dat ze de dieren niet verkeerd behandelt en dat deze situatie prima is voor paarden.
NickAltena schreef:Maar deze paardjes hebben het in MIJN ogen nog altijd veel beter dan het merendeel van de paarden in Nederland.
knip
Ow...super woman ?
Moet je doen joh...die paarden daar weg halen !
Hoe dom kan je wezen dat op een openbaar forum aan te kondigen met het alibi er bij geschreven.....
Utixo schreef:Mijn moeder en ik zaten ook al te brainstormen. Ik kan eventueel stallen vrij maken, zou dit ook erg graag doen, maar ik geloof niet dat de eigenaresse dit een goed plan gaat vinden...
Drrrassic schreef:Is dit in Leiden/Leidschendam?
Ik ben hier volgens mij 2 weken geleden langs gefietst..