Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xHaithi schreef:Voor mijn part maken ze al dat soort types ter plekke af.
Klaar ermee! Waarom moeten dieren altijd als minder worden behandeld omdat het 'maar dieren zijn'? Op dat vlak krijg ik het van dat achterlijke Belgische land waarin ik leef.
Mo_86 schreef:Onvoorstelbaar... Dit soort tuig is echt het daglicht niet waard. Jakkes mijn maagt draait zich hier echt van om. Ik denk dat als ik ooit zoiets zou tegenkomen, een dierenbeul in actie, dat bij mij de stoppen doorslaan...
Heel veel sterkte voor de eigenaren en dat dat stuk vreten snel gepakt wordt.
Ik hoop écht dat zie die ****** te pakken krijgen. Alleen jammer genoeg zijn lijfstraffen in nederland niet toegestaan, anders had ik ze met alle liefde uit willen voerden
Hoe haal je het in je ZIEKE hoofd om een onschuldig dier zo te traumatiseren. En het lullige in dit *** land is ook nog eens dat als je je paard zou beschermen door de aanvaller zelf aan te vallen, JIJ de dader bent... MoriMann schreef:funnyhorses schreef:Nederland is beter?Pfff laat me niet lachen!
tegenwoordig word je afgestraft als je jezelf verdedigt tegen zulke viespeuken!
(
Inderdaad, als je een inbreker in je eigen huis van de trap duwt (en hij houdt er iest aan over), ben je strafbaar..
Benfan schreef:Je zou denken dat het persoonlijk is, steeds paarden van dezelfde eigenaar en zodra er politie op de loer ligt gebeurd er niks? Ik zal er niet verbaast om zijn als het bekenden van deze mensen zijn.