Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michael1104 schreef:heel goed dat ze het opneemt voor alle ruiters in het algemeen.
Dan denk ik lever eerst zelf maar eens die prestatie's. Heb Patrick Kittel zelf meerdere malen zien rijden ook in de training en losrijden en ik kan niet meer zeggen dan petje af.
Cayenne schreef:Het valt me tegen dat de FEI nu zo achter alle ophef aanrent. Ik vind dat zij zich aan hun stelling moeten houden. Zij moeten staan voor dierenwelzijn. Maar dat betekent niet dat zij bij zo'n uit alle proporties getrokken kwestie zo hoog van de toren moeten blazen. Het is hun taak om eerst achter de paarden, maar dan ook zeker achter de ruiters te gaan staan.
Anky van Grunsven.
chevax schreef:Dit zal wel weer vervallen tot hetzelfde niveau van de andere topics die hier over lopen.
Wat ik niet snap, is dat "we" hier allemaal als moraalridders lopen roepen wat er allemaal verkeerd is/gaat, ondanks dat er volgens mij toch weinig mensen hier op Bokt zijn die op een dergelijk niveau rondrijden.
corbosman schreef:Over de rollkur methode kan je best discusseren, maar dan is zo'n overduidelijk propaganda filmpje niet de beste insteek.