Ik heb bij mijn opleiding gevraagd of ik die minor mag doen, en het is goedgekeurd!
Ik doe de opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening te Hogeschool Utrecht
Wel een eindje reizen, maar dat moet dan maar
Dus ik ben helemaal blij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lalunamyo schreef:ik heb net een boek gelezen over een autistisch kind dat via paarden weer redelijk geneest..
de paarden jongen heet het geloof ik, een waargebeurt verhaal, wel mooi
wel vind ik het een beetje standaard.. ? heb hier geloof ik al vaker van gehoord, geen idee of het wat word
_Celine schreef:Ik heb altijd al hulpverlener willen worden, en daarbij werken met dieren.
Ik heb bij mijn opleiding gevraagd of ik die minor mag doen, en het is goedgekeurd!
Ik doe de opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening te Hogeschool Utrecht
Dus ik ben helemaal blij
WillemYntJee schreef:Leeuwarden is heel leuk hoor Nikki! Maar erg centraal ligt t inderdaad niet.
Olympia schreef:_Celine schreef:Ik heb altijd al hulpverlener willen worden, en daarbij werken met dieren.
Dus ik ben helemaal blij
Hier nog een!
Ik wil alleen in jaar 4 de minor doen
), lijkt het me tóch een mooie minor... Het aanbod van mijn school (Stenden) vind ik echt om te janken...
Dus dan maar iets doen wat ik echt leuk vind!

Op Ameland willen ze dat nu wel/ ook: een bed in de duinen, met twee Groninger paarden ervoor.