TequilaRos schreef:De trailer heeft (na verdorie wel 3x controleren) toch niet goed op de kogel gelegen en is er op een drempel vanaf geschoten. De oplooprem is erop geschoten, maar doordat we van de drempel afkwamen drukte de trailer door en is tegen de auto aangekomen. Hierdoor is de trailer van richting veranderd en dus richting sloot gegaan.
dit is nu dus mijn grote angst, ik ben zo'n vergeetmiep dat ik echt bang ben dat mij dit ooit zou gaan overkomen.
ik heb een kleine maar, ondanks dat ik een vergeetmiep ben kan ik mij toch haast niet voorstellen dat bij mij dit zou gaan gebeuren. ik bedoel daar mee te zeggen, ik controleer ook wel 3x, en ik kan zien aan de kleur rood of groen dat ie goed op de kogel zit. en ik controleer uiteindelijk nog een x door zelf ff bij de kogel de trailer ff een beetje op te tillen zeg maar, en dan een paar x heen en weer. zo weet je dan helemaal zeker als ie er goed op ligt....
toen ik het filmpje zag schoten de tranen mij in de ogen, ik wens jullie veel sterkte en hoop dat het goed afgelopen is met je paard.

)... Was natuurlijk wel even benieuwd naar wat foto's na de verhalen van gisteren! Fijn dat het voor Tequila lijkt mee te vallen, hopelijk komt ze er zonder al te veel kleerscheuren etc vanaf.