Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stoffel schreef:rejov schreef:Onze groninger merrie (V. Onno S) is inmiddels drachtig van de KWPN hengst Sandreo.
kan een goed gebruikspaard opleveren
stoffel schreef:dat is toch niet de weg die je wilt gaan met de fokkerij
Lia_ schreef:Het is dan wel geen superdeluxe hoogbenige rilbil maar wel een zeer fijn gebruikspaard en dat is wat ik wil fokken.
stoffel schreef:rejov schreef:Onze groninger merrie (V. Onno S) is inmiddels drachtig van de KWPN hengst Sandreo.
kan een goed gebruikspaard opleveren
Billy schreef:Ik vraag me af waarom een groningse merrie gedekt door een KWPN hengst een goed gebruikspaard op kan leveren en een ruin uit een gelderse (KWPN)merrie gedekt door een groningse hengst slechter is dan een voorvader.
.
Zeker omdat je zo goed weet wat iedere paardenhouder een goed paard vindt en zo dapper + steekhoudend beargumenterend *uchedeuch* inhakt op de mensen die hier wel hun paard durven te laten zien
stoffel schreef:Iemand zei mij ooit "je kunt een eigenaar beter zeggen dat je met zijn vrouw naar bed bent geweest, dan dat je zegt dat hij een slecht paard heeft".
Helemaal niet zo vreselijk zwaar en met een mooi model. Ik vraag me alleen af hoe hij beweegt.
NatasjavE schreef:Bovendien...jullie gaan dan toch niet toegeven dat die paarden van Stoffel dan mogelijk beter zijn...
Ik zie ook wel eens paard waarvan ik denk: "wat moet je ermee?" Maar dat hou ik mooi voor me hoor