Dat het diertje nog leeft.... Wij ook eens ooit een ponytje besproken, moest nog geboren worden maar als oud genoeg was, zouden wij komen. Bleek ook een dwergje te zijn (inteelt) en uiteindelijk al snel overleden
Haha, leuk dier, kan me de opschudding wel goed voorstellen. Wij hebben er ook zo een, Hummeltje, 'perongeluk' gekocht op de Hedelse markt. Het was niet de bedoeling een pony te kopen, hij was nog hengst en ongeveer 2 jaar oud, stond tussen een paar grote belgen, leek meer op een groot stuk vilt dan een pony en was behoorlijk mager. Hij is met een grote paarden vrachtwagen naar Limburg gebracht, zag er niet uit, net een hondje in een paardenwagen, maar hij mocht natuurlijk niet in de auto mee. Ik geloof dat het transport duurder was dan de pony... Hij stond eerst op de manege en was daar mascotte, ontsnapte regelmatig en dribbelde dan achteraan in het rijtje met lespony's mee Maar we vonden het niet fijn dat alle kinderen hem stiekem voerden en hij werd ook wat vervelend door al die snoepjes. Nu staat hij al jaren bij een kennis gras te maaien en houdt hun oudje gezelschap. Ik denk dat ie nu een jaar of 10 is? Hij heeft nergens last van, maar er is in het begin wel eens naar de dierenbescherming gebeld. Die kennen hem ondertussen Hij is overigens nog nooit ziek geweest en is voor een shet fantastisch lief (of gewoon goed opgevoed)
LadyMadonna
Geplaatst: 01-11-09 19:30
russel schreef:
Gewoon een shetlander met te korte pootjes.
mmz, ik kan dwerggroei (wat dit overduidelijk is) toch niet echt gewoon noemen...