Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Killyenn schreef:Ik moest toch even lachen toen ik las dat een van de beste ruiters op de wereld er nog op word geprezen dat haar paard netjes stilstond![]()
Maar verder, nette proef, jammer dat Gal niet kon starten, maar imo een verstandige beslissing!
Janine1990 schreef:Ik denk dat het voor Salinero net zo moeilijk is om stil te staan, als het is te zwijgen voor Jochem Meyjer
!
! 
Citaat:De combinatie doet dus ook niet mee aan de kwalificatie voor de wereldbeker van morgen.
pol013 schreef:Een kapotte lip heeft mi weinig met welzijn te maken. Of je nu wel rijd of niet, kapot is de lip toch wel. Over de oorzaak hoef je niet te gaan speculeren. Kan stress zijn kan ook gewoon domme pech zijn. Ik bijt wel eens op mijn tong en mijn paard heeft zijn lip ook wel eens kapot gebeten. oeps....
Wel een dikke pluim dat hij het imago van de sport op deze manier niet wilde schaden. Dat zal ook wel een grote beweegreden zijn geweest. Anders gaan mensen ongefundeerd van alles rond krijsen over bloedende paarden monden.