Livanna schreef:![]()
Geweldig die reactie's zijn 't leukste van het hele onderzoek
Sluit ik me volledig bij aan.
stiekem heb ik meegaan aan het onderzoek, wat zeer ingewikkeld was.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Livanna schreef:Moontje1991 schreef:WOw voor dit ondezoek moet je echt hoog geleerd zijn hoor!
Jullie snappen het echt niet he!
Die man die dit onderzoek heeft geleidt heeft hiervoor gewoon jaren lang gestudeert!
En jullie kraken het gewoon zomaar af!
Echt jo jullie mochten willen dat jullie ooit zo hoog geleerd zouden zijn dat jullie zo`n onderzoel kunnen uitvoeren!
Oke en nu weer sirieus.
Wat een onzin
![]()
Gewedlig die reactie's zijn 't leukste van het hele onderzoek
grapje
.
Die kant wilde ik niet eens op!
Wikipedia schreef:Komkommertijd is een periode van het jaar waarin weinig nieuws te melden is omdat politici en veel anderen op vakantie zijn. F.A. Stoett omschrijft de komkommertijd als een slappe tijd, waarin weinig zaken gedaan worden, dus in de maand augustus, als er veel komkommers zijn en de handel over het algemeen niet zeer levendig is.
Luv_Them schreef:AnnemiekvM schreef:En dit is voorpagina nieuws![]()
Idd niet echt een onderzoek van waarde...
Nou, toch wel. Toen ik dit las moest ik even best wel hard lachen, en dat moet ook op z'n tijd toch? Lachen is gezond en het beste medicijn tegen alle stress die de maatschappij van vandaag de dag met zich mee brengt
Buitenzorg schreef:We gaan lekker met de komkommers!Die kant wilde ik niet eens op!
Wikipedia schreef:Komkommertijd is een periode van het jaar waarin weinig nieuws te melden is omdat politici en veel anderen op vakantie zijn. F.A. Stoett omschrijft de komkommertijd als een slappe tijd, waarin weinig zaken gedaan worden, dus in de maand augustus, als er veel komkommers zijn en de handel over het algemeen niet zeer levendig is.

Buitenzorg schreef:We gaan lekker met de komkommers!Die kant wilde ik niet eens op!
Luv_Them schreef:AnnemiekvM schreef:En dit is voorpagina nieuws![]()
Idd niet echt een onderzoek van waarde...
Nou, toch wel. Toen ik dit las moest ik even best wel hard lachen, en dat moet ook op z'n tijd toch? Lachen is gezond en het beste medicijn tegen alle stress die de maatschappij van vandaag de dag met zich mee brengt
en dat is ook precies waarom ie hier staat![]()
Af en toe smijten we eens wat luchtigs op de voorpagina tussen al dat leed.
Jaja geloof er niks van.
Gellukig heb ik al een poos geleden gegeten want van sintg en komkomers wordt ik toch wat miselijk
Edit: er zijn hier kinderen mensen dus allemaal netjes gedragen net zoals mij