Nederlanders houden laatste dag NIC Assen in eigen huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 15:09

Kimberly1990 schreef:
wie was die speaker dan..?

Pam van Geloven

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 15:35

Bomba schreef:
Ik vond Ucelli T absoluut het gaafste paard wat er bij liep!
Vond de 72% van Marlies van Baalen zeer onterecht trouwens... Phoebe was de hele proef ontzettend gespannen en heeft vrij weinig goede onderdelen laten zien.. :O

ik ben het helemaal met je eens! Het was schitterend om te zien :D

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:13

AntheaV schreef:
Ik heb die uggs niet gezien (helaas :D )
^

:D
Afbeelding

ET_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:18

Marnixx schreef:
Vond de spreker echt niks..
Vond haar kleding niet echt gepast en maakte echt teveel fouten!!
Soms sprak ze echt met kindertaal. vinden jullie het leuk? jaaaaa

Of dat van "Zeg, Adelinde?" dan?? Verschrikkelijk :+ Mooie jurk had ze ook aan.. :P
En die Uggs waren idd geweldig! :D Haha!

Retlaw

Re: Nederlanders houden laatste dag NIC Assen in eigen huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:19

oei edward, daar staat ie wel te gekleurd op hoor, bah

Mayaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:20

Jaa, die spreekster, dat was inderdaad echt een muts. =D Sommige opmerkingen sloegen werkelijk nergens op.

Haha! Die Uggs van Edward inderdaad.. X)

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:24

Shamrock4NL schreef:
AntheaV schreef:
Ik heb die uggs niet gezien (helaas :D )
^

:D
Afbeelding

_O- Het ziet er zo maf uit.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:28

Shamrock: hahaha, heeeeeel erg charmant, vooral met die sokken erbij :')

ET_Zoe schreef:
Of dat van "Zeg, Adelinde?" dan?? Verschrikkelijk

ik dacht echt dat Adelinde niet meer binnen durfde te komen toen ze zo geroepen werd :D
Totilas werd ook nog door haar vernederd, weet niet meer hoe ze hem noemde maar het was in ieder geval niet echt leuk voor hem..

Linda_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:43

Ach joh, die vrouw was misschien ook wel doodnerveus := en probeer zelf maar eens zo'n avond aan elkaar te kletsen. Ik heb me er niet zo aan gestoord. Wat me wel bijgebleven is, is dat ze Adelinde op een gegeven moment Lotje noemde..... :roll: ai ai

Vond het verder een geslaagde avond!! Ben ook helemaal weg van Adelinde, vind het zo knap dat je in 5 jaar tijd van Z2 naar GP en Olympische spelen bent gereden. Zulke mooie stukken piaffe, echt fantastisch.
En Totilas? Wauw...
Dat wedstrijdjasje van Edward moet ik even aan wennen, vond het niet lelijk maar ben er ook niet weg van ;)

Zaterdag waren wij ook savonds bij het 1.45 springen, was ook erg leuk en spannend! 2x Nederlandse winnaar!!

LisaMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:48

Kan je het ergens terug zien? :)

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:58

nobility schreef:
_O- Het ziet er zo maf uit.

Edje had vast niet verwacht dat ze hem naar het midden van de piste gingen slepen... ;)

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:33

Heeft iemand foto's gemaakt van gisteravond? Vond het erg leuk om te zien, maar die speaker was idd te erg! Maakte veel grove fouten en zette meerdere malen iemand voor paal.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:41

ze noemde Patrick van der Meer met de prijsuitrijking ook Hans Peter Minderhoud.. :=

was volgens mij iets in de war dat mens :+

lor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 19:01

Ik vond het echt top gisteravond.
Ik heb de hele avond langs de inrijbaan gestaan en heb er erg van genoten.
Het ontspannende inrijden van Edward en HP. gigangtisch om te zien.

Maar waar ik tranen van in mijn ogen kreeg was het inrijden van Marlies van Baalen.
Ze doet geen pas zonder aanwijzingen van mama van Baalen en van ontspanning hebben zij kennelijk nog nooit gehoord. echt grote ergenis om naar te kijken.
Ook het inrijden van Christa Laarakkers mag wel wat vriendelijker worden. Bij Ovation hebben ze wel 3 keer aangesnoerd om dat het mevrouw niet geheel naar het zin was. Wat ik wel weer fijn vond te zien dat zij nu wel recht op haar paard zat en niet zoals donderdag scheef op Uphill zat. Jeetje echt een ponyruiter van de bixie zit nog beter.

De clinic van Lotje en Diederik vond ik erg aangenaam. Leuk samenspel tussen die twee.
Voorop gesteld adt Adelinde top kan rijden, vond ik haar clinic tegenvallen. Het leek meer op een levensverhaal.

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 19:02

Jaa ik heb foto's gemaakt. ik kan ze er morgen wel even opzetten! :)

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 19:02

Ja dat viel mij ook op. Die spreekster was idd kut!

lor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 19:03

O ja, Over de speaker zeggen we maar niet te veel.
Hopelijk volgende keer iemand die het publiek als volwassen beschouwd.

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 19:21

haha leuke opmerking lor! Voelde me idd net n kleuter... Maar dat die clinic van Adelinde minder spannend was kwam ook door mevrouw de speaker.... Die stelde van zulke achterlijke vragen...

stoffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 23:40

heeft iemand hier nog iets zinnigs over het rijtechnische gedeelte te melden, of gaan we alleen zeiken over de omroep

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 01:25

Ja hoor, ik was in Assen en heb een wereldproef gezien!! Totilas is een klasse apart! Sterk en in z'n kracht, maar ook soepel en een echte atleet. En bovendien vrijwel foutloos, wat ook heel bijzonder is - tenslotte paste Assen in de opbouw van Edward's training en mochten we het dus ook een heel klein beetje bekijken als trainingsrondje! Nou, ik vond het geweldig! De andere paarden 'deden het ook wel goed', maar wie niet het grote verschil tussen Totilas en de rest heeft gezien, is vast bij een andere wedstrijd geweest ;) ...

winno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 11:58

De clinic van adelinde was meer een interview,

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 12:26

stoffel schreef:
heeft iemand hier nog iets zinnigs over het rijtechnische gedeelte te melden, of gaan we alleen zeiken over de omroep

Precies, ik dacht even hetzelfde! ;)
Ik was er toch echt voor de paarden, ook al was die omroepster niet geweldig.. de paarden maakten alles weer goed!

Enja, Totilas is en blijft geweldig.. Maar ik heb ook genoten van Tango, die heeft enorm veel progressie gemaakt de laatste tijd!
En dan Christa, ook die heeft een super knappe prestatie neer gezet... :D

In de LT was Ucelli absoluut de uitschieter, wat een geweldig paard.. met een topruiter natuurlijk! *D

De clinic van Adelinde vond ik helemaal niet zo vervelend, haar "levensverhaal" is juist zo interessant!
Daardoor vind ik Adelinde nou juist zo'n geweldige amazone!! En Adelinde wou de clinic zelf graag op deze manier.
Anders ging het wel heel veel op de clinic van Lotje en Diederik lijken... ;)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:07

louise_jacky schreef:
en die spreker was idd het meest irritante mens dat er op deze aardbol rondloopt. Ook die opmerking met Trappel die een beetje begon te hupsen: oh kijk, Trappel begint te 'trappelen' van ongeduld hahaha :Z :+ wat een mens. Ook van te voren zat ze al de hele tijd met van die enorme 'spuit 11' opmerkingen tegen ons, dat we bak al open moesten doen VOOR het paard erin wilden (lijkt me duidelijk, ik ga niet wachten tot het paard bij A staat te wachten) en dezelfde opmerking voor als de kur af was, dat we dan de bakrand open moesten doen voor het paard er was, en argh ze was verschrikkelijk irritant. Deed me denken aan een stoffige professor van wie ik bij college altijd na een paar minuten al in een coma lig.

Haha _O-

Ik mocht na elke proef de protocollen ophalen en naar degene brengen die ze moest controleren. Natuurlijk even gespiekt en vond er soms nog best grote verschillen zitten tussen de juryleden.
Maar ik vond het echt suuuuuper gaaf! Wat een machtig beest die Totilas en wat een mooie proef! De clinic van Adelinde vond ik ook erg leuk! :) Mooi uitzicht vanaf m'n stoeltje naast de piste :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:10

lor schreef:
Ik vond het echt top gisteravond.
Ik heb de hele avond langs de inrijbaan gestaan en heb er erg van genoten.
Het ontspannende inrijden van Edward en HP. gigangtisch om te zien.

Maar waar ik tranen van in mijn ogen kreeg was het inrijden van Marlies van Baalen.
Ze doet geen pas zonder aanwijzingen van mama van Baalen en van ontspanning hebben zij kennelijk nog nooit gehoord. echt grote ergenis om naar te kijken.
Ook het inrijden van Christa Laarakkers mag wel wat vriendelijker worden. Bij Ovation hebben ze wel 3 keer aangesnoerd om dat het mevrouw niet geheel naar het zin was. Wat ik wel weer fijn vond te zien dat zij nu wel recht op haar paard zat en niet zoals donderdag scheef op Uphill zat. Jeetje echt een ponyruiter van de bixie zit nog beter.

De clinic van Lotje en Diederik vond ik erg aangenaam. Leuk samenspel tussen die twee.
Voorop gesteld adt Adelinde top kan rijden, vond ik haar clinic tegenvallen. Het leek meer op een levensverhaal.

Ik vond de proef van MArlies van Baalen ook niet echt om over naar huis te schrijven, heel gespannen en opgefokt... ze stak haar benen vaak een heel eind af en zat er hartstikke scheef op.. wel jammer!

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 21:12

Ik vond Marlies ook erg rommelig en gespannen.
De clinis van diederik en lotje was erg leuk vond ik. Die van Adeline vond ik vervelend, maar vooral vanwege de al zo vaak genoemde speaker.

Totilas had ik nog niet in het echt gezien en vond het van de foto's niet echt geweldig. Maar in het echt ziet het er echt anders uit. Geweldig wat een paard.

Ik erger me wel is verschrikkelijk aan mijzelf. Zit ik te kijken en maar commentaar leveren op de ruiters. Terwijl ik werkelijk waar echt een beginner ben vergeleken met dit niveau. Dan denk ik wel...Hou nu je mond maar weer even dicht!!! Knap hoor wat deze ruiters allemaal doen! (Op sommig onvriendelijk paardegebruik na dan.)