Kimberly1990 schreef:wie was die speaker dan..?
Pam van Geloven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ET_Zoe schreef:Of dat van "Zeg, Adelinde?" dan?? Verschrikkelijk

en probeer zelf maar eens zo'n avond aan elkaar te kletsen. Ik heb me er niet zo aan gestoord. Wat me wel bijgebleven is, is dat ze Adelinde op een gegeven moment Lotje noemde.....
ai ai

... stoffel schreef:heeft iemand hier nog iets zinnigs over het rijtechnische gedeelte te melden, of gaan we alleen zeiken over de omroep
louise_jacky schreef:en die spreker was idd het meest irritante mens dat er op deze aardbol rondloopt. Ook die opmerking met Trappel die een beetje begon te hupsen: oh kijk, Trappel begint te 'trappelen' van ongeduld hahaha![]()
wat een mens. Ook van te voren zat ze al de hele tijd met van die enorme 'spuit 11' opmerkingen tegen ons, dat we bak al open moesten doen VOOR het paard erin wilden (lijkt me duidelijk, ik ga niet wachten tot het paard bij A staat te wachten) en dezelfde opmerking voor als de kur af was, dat we dan de bakrand open moesten doen voor het paard er was, en argh ze was verschrikkelijk irritant. Deed me denken aan een stoffige professor van wie ik bij college altijd na een paar minuten al in een coma lig.
Mooi uitzicht vanaf m'n stoeltje naast de piste
lor schreef:Ik vond het echt top gisteravond.
Ik heb de hele avond langs de inrijbaan gestaan en heb er erg van genoten.
Het ontspannende inrijden van Edward en HP. gigangtisch om te zien.
Maar waar ik tranen van in mijn ogen kreeg was het inrijden van Marlies van Baalen.
Ze doet geen pas zonder aanwijzingen van mama van Baalen en van ontspanning hebben zij kennelijk nog nooit gehoord. echt grote ergenis om naar te kijken.
Ook het inrijden van Christa Laarakkers mag wel wat vriendelijker worden. Bij Ovation hebben ze wel 3 keer aangesnoerd om dat het mevrouw niet geheel naar het zin was. Wat ik wel weer fijn vond te zien dat zij nu wel recht op haar paard zat en niet zoals donderdag scheef op Uphill zat. Jeetje echt een ponyruiter van de bixie zit nog beter.
De clinic van Lotje en Diederik vond ik erg aangenaam. Leuk samenspel tussen die twee.
Voorop gesteld adt Adelinde top kan rijden, vond ik haar clinic tegenvallen. Het leek meer op een levensverhaal.