Nee de livestream doet het bij mij ook niet. Ben er ook geweest en vond ook inderdaad het gedeelte met Advendo echt super.
cube
Geplaatst: 25-10-09 20:03
Nou naar omrop fryslan hoef je niet te kijken, wel 3 minuten....het zal ook weer niet Maar wat je zag was wel heel mooi. Jammer dat ik niet heen gegaan ben, live was het vast ontzettend mooi!
Was echt fantastisch, maar wij misten het Friese volkslied ook... had het echt afgemaakt. Heb een aantal kippevel momenten gehad. Wij hebben een top avond gehad.
Ik ben er ook geweest en heb letterlijk genoten van de show. Vind het alleenmagertjes van omrop fryslan dat ze maar zo'n klein stukje uitzenden van de show. Is het jullie trouwens wel op gevallen dat syb vd ploeg de tekst niet goed kende en met een papiertje ind e hand stond met de teklst erop???? Dat vond ik eerlijk gezegd ook wel xneu want hij wist ruim van tevoren wat hij zingen moest en had het makkelijk uit zijn hoofd kunnen leren.
Het was echt een prachtige show, ik heb echt genoten! Ook wij misten het Friese Volkslied. Ja het viel mij ook op dat hij een papiertje in zijn hand had, maar het klonk er niet minder om vind ik.
Ik vond het ook super!! Alleen idd echt stom dat Syb van een papiertje moest zingen En die Weense Wals die paarden liepen zowat beter in de maat dan die mensen dansten
Ik vond alleen persoonlijk dat Afrika echt niks aan Erg jammer dat dat de afsluiter was Maar die Advendo showe vond ik echt geweldig!! En de rest ook erg mooi! Het begin met die veulentjes vond ik wel ontroerend hoor!
Geweldige show geweldige dagen heb de show 2 x gezien vond dat hongarije niet echt super! de rest echt super heeft iemand toevallig ook een duidelijk filmpje ( muziek ) van het nummer papa? heb 1 filmpje gevonden maar die is niet echt duidelijk.. dus als iemand die kan uploaden graag!