racinggirl schreef:Ze houden je niet voor niets zo lang vast denk ik dan maar
Verdachten van zulke zware misdrijven worden sowieso niet op borgtocht vrijgelaten

Maar de verdachte is nog steeds een verdachte, niet een dader.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silzi schreef:Wat ik niet begrijp is dat de manege goed keurde dat hij in zijn "vrije"tijd rond liep in zijn politie kleding,
ging er toen al niet een lampje branden dat die man niet helemaal goed is?
Mariska80 schreef:Wat ontzettend erg voor die meiden.
Ook al zit er een meid tussen van 17 jaar als het tegen haar wil in gebeurd!!
Dan is ze wel oud genoeg maar er zijn vaak zat ook oudere vrouwen die verkracht worden.
En dat is dan ook geen vrijwillige keuze.
Maar goed hij zit vast en als hij schuldig is krijgt hij vast zijn straf wel.
bulck schreef:Silzi schreef:Wat ik niet begrijp is dat de manege goed keurde dat hij in zijn "vrije"tijd rond liep in zijn politie kleding,
ging er toen al niet een lampje branden dat die man niet helemaal goed is?
Tja als ik in de winter na een drukke dag vol vergadering op stal kom, heb ik ook mijn kostuum met das om en dus ook in werktenue. Dus als die nu gewoon altijd recht van zijn werk kwam, dan wennen mensen wel aan dat pak, en verder blijft het ook een politie e. Dus wie ziet daar idd nu kwaad (in normale omstandigheden e)
Maar wel een zieke man weer
Asyaa schreef:Kvind het een zeer opmerkelijk verhaal moet ik zeggen.
Allereerst is er altijd een 2de kant van het verhaal, en worden er nu wel heel makkelijk conclusies getrokken.
Als tweede zijn mensen van 17 jaar over het algemeen geen meisjes meer, maar ofwel meiden danwel vrouwen (dit doet weliswaar niks af van het strafbare feit)
Als derde, de verdachte is in juli opgepakt en nu komt het pas in het nieuws?
Als vierde, de nieuwsbron... niet het meest geloofwaardige nieuwsblad...
Als de verdachte echt schuldig is: fusileren die handel.
Duplo schreef:Asyaa schreef:Kvind het een zeer opmerkelijk verhaal moet ik zeggen.
Allereerst is er altijd een 2de kant van het verhaal, en worden er nu wel heel makkelijk conclusies getrokken.
Als tweede zijn mensen van 17 jaar over het algemeen geen meisjes meer, maar ofwel meiden danwel vrouwen (dit doet weliswaar niks af van het strafbare feit)
Als derde, de verdachte is in juli opgepakt en nu komt het pas in het nieuws?
Als vierde, de nieuwsbron... niet het meest geloofwaardige nieuwsblad...
Als de verdachte echt schuldig is: fusileren die handel.
Als 17 jarige ben je nog steeds een KIND dus ik snap niet wat je met deze opmerking wilt zeggen?
MRIIIS schreef:Ga je gezellig naar je manege, krijg je dit. Inderdaad een beetje vreemd dat de manege niet opmerkte dat hij zijn uniform in zijn vrije tijd droeg. Maargoed, vooral heel naar voor de slachtoffers. Verschrikkelijk zulke 'mensen'
sindaspecial schreef:MRIIIS schreef:Ga je gezellig naar je manege, krijg je dit. Inderdaad een beetje vreemd dat de manege niet opmerkte dat hij zijn uniform in zijn vrije tijd droeg. Maargoed, vooral heel naar voor de slachtoffers. Verschrikkelijk zulke 'mensen'
Je weet toch niet dat die agent vrij is.....Moet je dan er heen gaan en vragen ben je vrij offff???