Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en ook de kussens worden gerepareerd (ja echt, er was een zadel met een kapot kussen waar ook gewoon mee werd gereden! nou, als een zadel kapot is stap ik er niet op hoor, ben niet gek) Maar ik wel goede (menselijke) manege, maar ik vind het geen 4 sterren. maximaal 3 eerlijkgezecht. 
Lies_Beuker schreef:Beste mensen van Oostmoer van harte gefeliciteerd!
Maar even over bepaalde uitspraken hierboven :
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, ik vind het jammer dat iedereen het beter weet, en dat men altijd wel weer iets aan te merken heeft. Oké dat is uw recht om op- en aanmerkingen te maken. Maar denk eens aan deze eigenaren, die altijd; dag en nacht en in het weekeinde KLAAR staan voor hun dieren.
Als men problemen heeft met het sterrensysteem, mail dan naar de FNRS of neem contact op met de voorzitter. Dat heeft zin, want dan komt een bepaalde mening bij diegenen, die de regels stellen (cq sterren).
Arabesk schreef:hier nog een lijstje van 5 sterren maneges die niet in paardgerichte huisvesting voorzien:
http://paardvriendelijk.webs.com/voorbeeldenvan0.htm

jaimy92 schreef:Ik sta hier ook op de manege.
Alle paarden staan in ruime boxen. De stallen worden 2x per week helemaal leeggehaald en elke dag opgestrooit.
Verder word er hartstikke goed voor de manegepony's gezorgt.
Ik vind het super leuk voor onze manege dat we een ster erbij hebben, ze hebben het echt verdient
Zoveel manege's zijn er niet waar er zo goed word gezorgt voor de manegeponys en waar het er zo netjes uit ziet. EN waar ze zo vriendelijk zijn van het personeel.
@ KIDOWx; Je kan ook overdrijven hoor, ik weet niet wanneer jij er voor het laatst bent geweest maar er valt genoeg te leren bij ons op de manege, vooral nu we sinds bijna een half jaar een nieuwe instructrice hebben die zelf ZZlicht rijdt en super les kan geven als je bereid bent om te leren. Niks hobbelen dus!