De eigenaar van Eddie dacht dat hij was verdronken.
en dan ga je niet op zoek?? stel dat het beesje verdronken was dan laat je dat kadaver toch niet zomaar ergens liggen bepakt en bezakt en al??
YMJArabians
Geplaatst: 08-10-09 23:46
Zo hee, dat is inderdaad een doorzetter! Hij heeft donders veel geluk gehad (Arabier natuurlijk )
Cassidy
Geplaatst: 09-10-09 00:18
Dat vind ik ook vreemd, ook al is je paard verdronken, ga je toch zoeken of je hem nog kunt vinden?
Voor de eigenaar fijn dat hij nog leeft, en dat hij zijn paardje weer heel terug heeft gekregen. Paardje heeft een beschermengeltje op zijn schouder gehad. Hopelijk komt er niet nog een longontsteking overheen...
Lowara
Geplaatst: 09-10-09 00:21
rasta_love schreef:
goh, arm paard. heeft echt mazzel gehad!!
heeft water en vuur al overleeft, what's next??
amerika is het land van de twisters ( tornado's) eens kijken of Eddie daar ook goed uitkomt
raar verhaal. Als ie er zo'n 45 minuten over gedaan heeft om aan de andere kant eruit te komen.... Ik zou even aan de andere kant gaan kijken of ik iets langs zou zien stromen. Lekker makkelijk om er maar vanuit te gaan dat ie dood is.
Ja mijn eerste reactie was ook ik was gaan zoeken of die nou levend zou zijn of dood was geweest. Gelukkig heeft het beestje het overleefd en is het een vechtertje wat een mazzel heeft die gehad zeg!
Jeetje dat is echt bijzonder zeg! Water en vuur overleefd. Vind het toch wel raar van zijn rijder, je gaat dan toch naar je paardje zoeken ofzo!? Helaas is het daar anders geregeld dan hier...