Lange Teugel Dag wederom goed verlopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 10:26

Ik heb ook in de beginnersklasse meegedaan en heb het ook vreselijk leuk gevonden. Ga er zeker mee door. Kan hopelijk binnenkort weer les van Piet Bakker krijgen.
De stalgenoot die Frío en mij bracht is ook vreselijk enthousiast geworden en gaat ook met het lange teugelen aan de slag. En andere stalgenoten die hoorden dat zij het ook kunnen doen met hun shetlanders werden ook erg geïnteresseerd.
Ik denk dat ik er volgend jaar ook weer bij ben. Al dan niet met paard ;) Ik hoop dan ook dat Regine en Hanneke nog een 3e lange teugel dag gaan organiseren.

roontje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 11:49

Ik heb vroeger ook weleens les gehad van piet bakker.
Een aardige man en veel van geleerd.
Leuk om zo verslag te lezen.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:23

Oooow jongens, we mogen een plaatsje op de voorpagina en dan nog eens zoveel zulke leuke reacties... ik zit hier een potje te glimmen achter de pc! Dank jullie wel!!

Ik denk dat ik voor zowel Hanneke als mijzelf spreek dat toen we gingen praten om iets te organiseren, we nooit hadden kunnen denken dat het zou worden wat de Lange Teugel Dag is geworden. Dat er uberhaupt een 2e dag zou komen hadden we al niet durven dromen. En nu, wij willen volgend jaar er gewoon weer zijn hoor!

Inderdaad alle lof voor Piet Bakker, ik ben zo blij dat deze geweldige man zich inzet voor de Lange Teugel Dag! Met zijn enthousiasme en zijn kennis hebben we echt dé Lange Teugel man in huis. Maar ik gun ook Jacqueline Poot een ere plaats, zij leent haar 2 klassiek geschoolde Lipizzaners uit om mensen het eens te laten voelen en staat daarbij heel enthousiast in de hal tekst en uitleg te geven. We boffen met deze een fijne club mensen die deze dag maken tot wat hij is.

Ons doel is om mensen te leren wat het werk is, wat je er mee kunt bereiken en vooral te laten zien dat het super leuk is om zo'n samenwerking met je paard aan te gaan. Het doet me goed te merken dat het doel gehaald is!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:32

Super nieuws! Waar gedeelde interesse niet goed voor kan zijn! :D

Maar het ís 'gewoon' zo dat de sfeer op de lange teugel dag voor mij erg enthousiasmerend werkt. En niet alleen voor mij zoals ik al schreef ;)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:37

Dank je wel Branka!! De sfeer was vorig jaar ook al zo goed, we hoopten natuurlijk die dit jaar weer te kunnen krijgen, maar als vanzelf hangt ie er. Er komen schijnbaar gewoon alleen maar leuke mensen :+ :D

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:09

wij zijn ook leuk :D :+

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:19

Ik was mee met Branka en heb echt ontzettend genoten van de dag. Er waren echt supermooie hengsten aanwezig, en de demo was ook erg gaaf om te zien. (Voor het eerst iemand met een gebroken voet een show op een paard weg zien geven).

Het heeft mij in ieder geval heel enthousiast gemaakt en ik ga ook met de pony van de kinderen aan de slag met de lange teugel. 7 november kojmt Piet Bakker een clinic geven bij ons op stal, en ik ga op zeker meedoen.

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 23:44

Het was inderdaad super ! Veel geleerd en genoten. Hoop dat er nog foto's van de ochtend/begin van de middag komen (gaat me dan vooral om de groep met de leerpaarden 12.30 - 13.30 uur waar mijn dochter bij mee kon doen), want de batterijen van mijn camera waren op (zul je net op zo'n dag zien |( ). En Regine, nogmaals bedankt voor je mailtjes/belletjes m.b.t. de afzegging en invulling van het plekje bij de schoolpaarden. Super !!!

HippoLogic

Re: Lange Teugel Dag wederom goed verlopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 00:29

Het was een gezellige en bovenal leerzame dag! Ik heb mogen genieten van de kunde van Krabbe van Jaqueline Poot en ik heb veel van haar en haar paard geleerd!

Regine en co: volgend jaar weer?

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 08:35

Ik was er ook in de beginnerspiste. Helaas begon het te stormen en ik was nog nooit met mijn paard weggeweest dus daarna gauw de trailer op en naar huis. Heb dus weinig van de andere mensen gezien. Jammer kelly dat ik je gemist heb!

Er liep in de les voor branca en mij een hele mooie PRE.
kent iemand die?
Branca en ik zaten samen in 1 les.
Ik vond het wel moelijk want ik had pas 2 x gelangeteugeld met mijn paard en hanneke deed het heel anders als dat ik het normaal zelf doe.
Mijn paard was super braaf en ik was heeeel trots op hem en we hebben heel veel lol gehad

weet niet of jullie ze kunnen zien maar ik heb wat foto's
http://eveline-stam78.hyves.nl/album/44 ... /yItfKBWZ/

hopelijk volgend jaar weer!!! of eerder ;-)

Opaal77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 11:13

Klinkt helemaal geweldig. Weet iemand hoe je makkelijk in de gaten houdt wanneer en waar dit soort dagen georganiseerd worden?

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 18:58

Er is een evenementen kalender hier op bokt en google een beetje handig dan komt je ook een heel eind.

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:50

De tekst klinkt erg leuk :D en de foto spreekt voor zich.
Is iets om te onthouden voor de toekomst als ik wat meer tijd heb :D

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:29

Voor de mensen die foto,s wil zien van deze mooi dag.
ze staan online op www.paardenfoto.nl

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 22:20

Machonito schreef:
Voor de mensen die foto,s wil zien van deze mooi dag.
ze staan online op http://www.paardenfoto.nl

Geweldige foto's! Ik sta bijna overal superlachend op haha.
Ik ga er zeker wel een paar bestellen bij marcel!

en die foto van die kleine van jou heidi bij het raam... die is het mooiste van allemaal!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:46

Ja hahaha Hij vond het erg luek om zo uit het raam tekijken naar mooie damens hahahaha