Volgend jaar hoop ik ook aanwezig te zijn met mn Bassie
Almighty
Geplaatst: 06-10-09 22:54
Valvar: Wat super geschreven erg leuk om te lezen dit verslag! En ja ook wij zijn volgend jaar weer van de partij en hopen dan samen ook weer een stapje verder te zijn! Maar de glimlach van trots is nog steeds niet van mijn gezicht af hoor! Een mooiere start kan je met je paard buiten de deur niet hebben. En super gezellig nu iedereen te kennen.
En iedereen die ook een Flemmingh heeft en het topic in de huiskamer gemist heeft kom er gezellig bij en volgend jaar een nog grotere groep mensen!
Ha wat leuk dat het verslag erop staat! De Flemmingh dag was dus zoals iedereen kan lezen super leuk en echt voor herhaling vatbaar. Wat mij betreft kunnen we nu weer alvast gaan brainstormen over de volgende meeting
Ik vond het leuk om (bijna) iedereen in 'ons' topic te hebben gezien, inclusief alle knappe Flemminghs die rondliepen!
heleenxx
Geplaatst: 06-10-09 23:14
Ha Valar, heb je het ook eindelijk gevonden? Leuk geschreven hoor!
Haha ja ik was filmpje kijken en kwam er nu pas achter dat het verslag en de foto's erop staan. Het is al laat hè
Bedankt!! Ik vond het in ieder geval leuk om te doen. Helaas kon ik niet van iedere combi een foto erbij zetten, anders werd het verslag een beetje te groot
Wat een ontzettend leuk geschreven verslag Vvalar, top gedaan. Het was inderdaad ontzettend leuk en leerzaam en zeker voor herhaling vatbaar.
SillyB
Geplaatst: 06-10-09 23:32
wat leuk!!!! wij zijn druk bezig met het organiseren van een gribaldi da en weten hoe lastig het is om alles uiteindelijk geregeld te krijgen erg leuk georganiseerd en super dat er zoveel opkomst was!!
Mooi geschreven Valar! Het ziet er echt super uit! Heel jammer dat 'mijn' Flemminghkje nu iemand anders gelukkig maakt . Volgend jaar dan maar zonder paard daarheen!
Wat een leuk verslag! Wel allemaal dressuur zie ik. De Flemmingh hier op stal (van bokker KambiusH) heeft international 1.35 gesprongen. Is een klein paardje.
MissYvette4u
Geplaatst: 07-10-09 08:46
@Kostolany : goed gedaan Een half jaartje geleden had je dit niet kunnen doen, zie je nou wel de aanhouder wint.
Voor mij was het even zoeken hoor tussen die foto's, de paarden lijken zoveel op elkaar Keileuke actie jongens !
Riaa_
Geplaatst: 07-10-09 08:47
Vet gaaf zeg! Leuk verslag hoor, complimenten aan Vvalar! Dat ze zo goed heeft opgelet, en geluisterd heeft naar al het commentaar, ondanks het gegrinnek af en toe
spirith
Geplaatst: 07-10-09 09:13
sokje87 schreef:
Wat een leuk verslag! Wel allemaal dressuur zie ik. De Flemmingh hier op stal (van bokker KambiusH) heeft international 1.35 gesprongen. Is een klein paardje.
ze rijden niet allemaal alleen dressuur hoor we hebben ook een aantal springers in ons midden
wat een verschikkelijk leuk idee van jullie !!!! daarnaast zijn er natuurlijk heel veel Flemminghs in deze wereld en daarom ook erg leuk om ze dan met elkaar te vergelijken leuk verslag
misterA
Geplaatst: 07-10-09 09:31
Ik ken ook nog een knappe Flemmingh, misschien wat voor volgend jaar?
Is ie knapper dan die van jouw kajanus? Ken het me niet voorstellen!
Fifill
Geplaatst: 07-10-09 10:16
Wat een leuk initiatief! Ook wij hebben een Flemmingh: Kentucky van inmiddels 17 jaar (al 12 jaar in ons bezit) maar nog steeds fit en vrolijk! Hij is inmiddels met pensioen, omdat hij te chique benen heeft voor de omstandigheden hier, maar geniet nog iedere dag! Kentucky was in beide goed, maar springen had zijn voorkeur. Hij draait zijn hoef nergens voor om! Helaas is het voor ons te ver om naar dit soort initiatieven toe te komen, maar wij volgen alles natuurlijk via Bokt. Leuk verslag ook, arg... wat zijn het toch mooie paarden met idd zoals gezegd, een sprekend en mooi hoofd! Altijd weer een genot om de chique gangen van Kentucky te zien, naast zijn maatje cq. tank Hilsun Jössi. Groetjes vanuit de sneeuw, Natascha
Honeys
Geplaatst: 07-10-09 10:34
Wat een gaaf verslag Vvalar !
Volgend jaar ben ik er bij hoor!
m8eld
Geplaatst: 07-10-09 11:12
Ah daar was het verslag al, erg leuk om te lezen en ik heb nu al weer zin in de volgende meeting!