Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melanie_ schreef:sans6 schreef:mijn man heeft zondag in het B meegereden in Son, het was jammer dat het vooraf niet duidelijk was dat er op deze manier gestert zou worden, en ook was niet duidelijk of deze start nu wel of niet meetelde in de winstpunten.
Op zich is het idee wel goed, maar misschien omdat het nieuw was, dat het daarom wat onwennig was.
Was vér van te voren duidelijk hoor..... Op inschrijfsysteem / vraagprogramma werd duidelijk aangegeven dat het om een proef ging, en er is een mail rond gegaan met daarin een complete uitleg, beoordelingsformulier én een parcoursschets met daarin het verwachtte aantal galopssprongen.....
Ik vind het een intressant idee, vooral omdat je nu wat 'commentaar' mee krijgt waar je ook wat mee kan lijkt me.
sans6 schreef:misschien dat het vanuit jouw club rondgestuurd was, maar hier toch écht niet
Lijkt mij dat als dat wel zo was, ik deze reactie niet geplaatst zou hebben, wel?
Melanie_ schreef:sans6 schreef:misschien dat het vanuit jouw club rondgestuurd was, maar hier toch écht niet
Lijkt mij dat als dat wel zo was, ik deze reactie niet geplaatst zou hebben, wel?
Is vanuit de organiserende vereniging zélf gestuurd naar de e-mails die via inschrijfsysteem bekend waren denk ik. Maar, er vanuit gaande dat je de mail niet gehad hebt, een mailtje met daarin een vraag om meer uitleg was toch ook zo gestuurd?
Heb de mail gestuurd Veerle!