sporter schreef:Sizzle schreef:Het is maar net wat je onder internationaal verstaat geloof ik.
Een parcours van 1.10 rijden is voor mij gewoon een basisruiter die ook eens leuk de grens over gaat. Is iedereen die regelmatig de grens over gaat om een proefje in Duitsland te rijden ook direct een internationale ruiter?
Vaag stukje.
Als ik om me heen kijk durven de meeste 30 jarige ruiters al geen 1,10 parcour te springen. Dus voor een 13 jarige vind ik dat nog best knap. Verder is duitsland toch echt het buitenland internationaal dus.
Dan ben ik ook een internationale ruiter denk ik
Ik heb een nederlands paspoort en rij in Zwitserland 1.00m-1.10m parcoursen (=B)
Ben alleen geen 13 meer
Zonder gekheid. Welke grensbewoner die een beetje fanatiek rijd gaat niet regelmatig de grens over? Ik denk dat er ook stapels Belgische kinders in Nederland rijden. Ik vind het leuk voor het meiske dat ze zulke gulle ouders heeft, maar om hier nou nieuws van te maken

Alleen je zoveel ontzeggen dat je ruim een ton bij elkaar krijgt, dan ben je daar al je hele leven mee bezig. Ervanuitgaande dat ze gewoon een normaal salaris dan hebben. Ik kan inderdaad niet in de portemonnee kijken, wel kan ik een realistisch beeld krijgen van wat wel kan en waar je krom voor moet liggen.