Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BraveSpots schreef:Edit: ik vind het trouwens heel menselijk dat je schrikt van zoiets, maar hey, dat hoort er nu eenmaal bij als je zulke soort shows geeft. Als ze alles uit de publiciteit had gehouden dan had ze dit niet...
ThePast03 schreef:Alleen al om dit soort reacties vind ik het juist perfect dat ze het in de "grotere" openbaarheid gooit.
Het is toch te gek voor woorden dat een hoop mensen dit soort asociaal gedrag op internet normaal beginnen te vinden of op zijn minst iets "wat je kunt verwachten"?
Degene die die opmerking geplaatst heeft zal er waarschijnlijk niets van leren. Maar ik denk dat het heel zinvol is als we als bokkers onze afschuw over dit soort toewensingen uiten.
Alles beter dan zeggen dat het er nu eenmaal bijhoort. Ik mag toch hopen dat we niet al zo laag gezonken zijn in dit land.
Suzanne37 schreef:Bart, zou dit bericht niet op de voorpagina mogen staan?
Het zou misschien sommige mensen aan het denken kunnen zetten die opmerkingen hebben geplaatst in het bewuste topic wat niet helemaal op z'n plaats is geweest.
Het is maar een idee.
ThePast03 schreef:Alleen al om dit soort reacties vind ik het juist perfect dat ze het in de "grotere" openbaarheid gooit.
Het is toch te gek voor woorden dat een hoop mensen dit soort asociaal gedrag op internet normaal beginnen te vinden of op zijn minst iets "wat je kunt verwachten"?
Degene die die opmerking geplaatst heeft zal er waarschijnlijk niets van leren. Maar ik denk dat het heel zinvol is als we als bokkers onze afschuw over dit soort toewensingen uiten.
Alles beter dan zeggen dat het er nu eenmaal bijhoort. Ik mag toch hopen dat we niet al zo laag gezonken zijn in dit land.
BraveSpots schreef:Ik weet niet op welke bokt jij leest maar heb je ooit al eens gekeken op zoiets als mens en maatschappij bv? Daar komen dagelijks honderden van de ergste verwensingen voorbij (ziektes, doodbedreigingen,...) en ik heb ooit zelfs een topic geopend als dit wel was toegestaan op bokt.
Weet je wat het antwoord was van de mods. 'Dit is een manier van mensen om zich te uiten tegen dingen die hun weerzin oproepen'. Mijn uitspraak dat het er nu eenmaal bijhoort vind ik dan niet zo heel raar meer hoor. Zo is het nu eenmaal tegenwoordig. Ik zou het liever ook anders zien, maar ik ga niet over het beleid hierzo en op andere plaatsen op het internet.
BraveSpots schreef:Als je zo maar kunt omgaan met kritiek moet je geen bekende paarden trainster worden imo...
rockwitch schreef:Idd moeten mensen die bekend zijn dan maar hun mond houden omdat ze bekend zijn?
xx_horsiex, wat vind je kwakzalverig aan Annemarie, ik heb haar op HE bezig gezien en ook met het trailer laden en ik vond het echt super gaaf om te zien.
Ga haar ook een keer bellen om bij mij mijn knol te komen helpen met trailerladen, die is niet bang maar gaat gewoon niet.
xx_Horsiex schreef:rockwitch schreef:Idd moeten mensen die bekend zijn dan maar hun mond houden omdat ze bekend zijn?
xx_horsiex, wat vind je kwakzalverig aan Annemarie, ik heb haar op HE bezig gezien en ook met het trailer laden en ik vond het echt super gaaf om te zien.
Ga haar ook een keer bellen om bij mij mijn knol te komen helpen met trailerladen, die is niet bang maar gaat gewoon niet.
Ik heb haar verschillende keren gezien, ook met Javi. Ik heb niks tegen haar methode maar hoe zij die uitvoert en hoe zij omgaat met de dieren staat mij niet aan.
pharagirlke schreef:Maar had daarvoor wel gebruikt kunnen worden. Zodat die met de grootste mond die Annemarie zelfs de dood toewenste zich ook even konden uiten. Ze wilden het toch met zn allen oppakken voor die arme Javi? Maar dat is kennelijk niet gebeurd... Tja je weet wat ze zeggen over blaffende honden he.