Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarockPinto schreef:p.s jammer dat ze het bij evenementen alleen hebben over CSI geesteren en de military boekelo. vind dat de almelosche ruiterdagen ook wel meetelllen
lindenhofje schreef:Op de plek van het vliegveld was ook het eerste wat mij te binnen schoot.
Een goede kliniek in de buurt is nooit verkeerd !!
Op de plek van het vliegveld was ook het eerste wat mij te binnen schoot.
Een goede kliniek in de buurt is nooit verkeerd !!

Annemeik schreef:Wat een onzin, waarom dan niet gewoon deurne uitbreiden ofzo? Ben benieuwd of dit idd ook op samenwerking gaat lopen.
Wat een onzin, waarom dan niet gewoon deurne uitbreiden ofzo? Ben benieuwd of dit idd ook op samenwerking gaat lopen.
Judje schreef:Maar idd super voor Twente. Is toch een erg mooie omgeving met veel paardenmensen enz., alleen volgens mij nog niet zo bekend als paardenland in vergelijking met Drenthe, Noord Brabant en de Veluwe.
Ben er zelf een aantal keer geweest voor een onderzoek van school en wat een mooie omgeving! Ik zou (als mijn paardjes niet bij paps en mams zouden staan) zo heen verhuizen.

Wendy schreef:Janine1990 schreef:Dit is juist goed voor de economie
En daar mis ik nu een klein stukje onderbouwing voor... hoe gaat dit rendabel worden?
Janine1990 schreef:Voor de realisatie van dit project zijn heel wat uurtjes werk nodig. En dan heb ik het niet alleen over bouwbedrijven...
Verder komen er ook meer banen tot stand, is de bedoeling althans, zo lijkt het mij. Ik denk niet dat dat centrum leeg zal staan?
Basiseconomie, dit is de theorie, of het rendabel gáát worden, dat is een kwestie van afwachten lijkt me dan toch... Rendabel is het niet voordat het hele centrum er staat... En tegen de tijd dat dat centrum er staat, verwacht men dat de economie ook weer aan zal trekken.

Er is geinvesteerd, dus dan is het goed voor de economie.

armlou schreef:En dat in "ons" Twente
Als ze zo'n groot stuk land nodig hebben....
wat te denken van het stuk tussen hengelo en enschede, vlak bij het spoor (en vlak bij de grolsh veste)
Ben benieuwd in hoeverre het gerealiseerd kan worden, plannen klinken leuk, nu de uitvoering nog

dorientjuh schreef:Ik ben benieuwd of ze dan ook gelijk denken aan het welzijn van de paarden als in geen 3x3 m boxen, voldoende sociaal contact voor de paarden etcetera.. Het heeft tenslotte een voorbeeldfunctie. Het zou me alleen niets verbazen als hier weer aan voorbij wordt gegaan..