Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Op een kampioenschap horen alleen de besten te rijden. Vind ik! Nicole85 schreef:DitoIk wens haar succes, ik ben erg benieuwd!
Jammer alleen dat ze zich -volgens mij?- alleen reining rijdt.
Horsemanship en pleasure zou ook leuk zijn

)
Loody schreef:het heeft toch te maken met op wat voor niveau ze rijdt? en niet te vergeten ze heeft een best peerdje onder dr kont
) Nicole85 schreef:Ik wens haar succes, ik ben erg benieuwd!
Jammer alleen dat ze zich -volgens mij?- alleen reining rijdt.
Horsemanship en pleasure zou ook leuk zijn
(dan zou ze overigens "tegen" mijn instructrise moeten rijden)
NikkiiDara schreef:Tja, naa dat ze dr vorige westernpaard naar de knoppen heeft gehopen is de volgende aan de beurt...
Kan die uberhaupt nog stopen of is dat er al weer helemaal uit net als de vorige...
Nee laat anky lekker dressuur rijden
Want anders weet je hoop ik dat dit laster en eerroof is? (iets waar veel bokkers aan doen gezien ze liever hun gal spuien dan dingen degelijk te onderbouwen) en dat dat nogal strafbaar is? 
Francis schreef:Loody schreef:het heeft toch te maken met op wat voor niveau ze rijdt? en niet te vergeten ze heeft een best peerdje onder dr kont
Kwaliteit van het paard staat los van de klasse die je moet starten. Er zijn wel meer mensen die een 'kant en klaar' paard kopen en L3 of L2 starten. Ik denk dat het meer een combi van factoren is en vooral het feit dat Anky gewoon een professioneel dressuuramazone is waarvan je mag verwachten dat ze een bepaald niveau heeft.
Beetje vergelijkbaar met de regel bij de rassenshows dat je als echtgenoot van een trainer ook open moet starten, omdat men er van uit gaat dat je als man/vrouw van een pro ook wel pro begeleiding hebt en zelf ook wel 'pro-niveau' hebt (dat je als man/vrouw van een paardentrainer helemaal niks met paarden kunt hebben gaat er daar in de US blijkbaar niet in)
pharagirlke schreef:In dressuur is het wel zo dat paard en ruiter het hoogst gelijke niveau moeten starten (iig bij ons toch, weet niet hoe het met nederlandse regels zit). Dus Z paard met M ruiter = in M starten...
.