Adelinde Cornelissen maakt kans op FEI Award

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:02

Ilsje_ schreef:
Ik zeg niet dat adelinde hem niet verdiend!

Ik zeg alleen maar dat het voor mij over komt dat jij zegt dat edward er niks voor hoeft te doen, als je op zo'n hoog niveau rijd, heb jij echt geen sociaal leven meer hoor, of zeer weinig.

even om het duidelijk te krijgen:
Ik vind ook dat adelinde hem verdiend!

Ik zeg nergens dat Edward hem niet verdient. Ik vind enkel dat Adelinde hem meer verdient en dat ik het onzin vind dat in een topic over haar, meteen Edward er bij gehaald moet worden.... De enige reden dat iedereen zo gek is van hem is vanwege zijn huidige bewegingswonder. Beetje hypocriet vind ik die hele hype er rond.. Dat sociaal leven opgeven is een keuze die hij gemaakt heeft en dat geld IMO ook voor Adelinde. ;) Bovendien zal dat ook wel meevallen ook.

Ilsje_

Re: Adelinde Cornelissen maakt kans op FEI Award

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:03

Je snapt mijn punt niet echt, maar we zullen het er maar bij laten ;)

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:20

pharagirlke schreef:
Ilsje_ schreef:
Ik zeg niet dat adelinde hem niet verdiend!

Ik zeg alleen maar dat het voor mij over komt dat jij zegt dat edward er niks voor hoeft te doen, als je op zo'n hoog niveau rijd, heb jij echt geen sociaal leven meer hoor, of zeer weinig.

even om het duidelijk te krijgen:
Ik vind ook dat adelinde hem verdiend!

Ik zeg nergens dat Edward hem niet verdient. Ik vind enkel dat Adelinde hem meer verdient en dat ik het onzin vind dat in een topic over haar, meteen Edward er bij gehaald moet worden.... De enige reden dat iedereen zo gek is van hem is vanwege zijn huidige bewegingswonder. Beetje hypocriet vind ik die hele hype er rond.. Dat sociaal leven opgeven is een keuze die hij gemaakt heeft en dat geld IMO ook voor Adelinde. ;) Bovendien zal dat ook wel meevallen ook.

ik snap dat heel veel mensen Totilas ontzettend mooi vinden, maar om eerlijk te zijn vind ik hem helemaal niet mooi, maar hij kan wel ontzettend goed bewegen! daarom vind ik ook wat jij zegt, pharagirlke, van zijn huidige bewegingswonder helemaa kloppen.

Adelinde laat zien dat je ook gewoon de top kunt halen zonder grote dure trailers, grote stallen, veel geld en noem maar op!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:22

Ik vind hem ook twee keer niks maar goed, feit blijft dat het beest kan bewegen.

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:28

ja, heb ik tenminste nog iemand waar ik er mee over kan praten (thuis kan het ook al niet en word er gezegd dat Anky veel minder is.. terwijl dat niet zo is, alleen Salinero de kwaliteit van Totilas niet beschikt (kijk naar die erelijst van Anky!!))

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:33

Het zal nog wachten zijn of Toti die erelijst uberhaupt ooit nog zal inhalen maar je weet nooit. Ze verklaren je sowieso voor gek hoor als je niet zwijmeld bij Totilas :') Heb ik ook last van. Maar goed, 'tis niet anders. :)

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:06

ja.. (zucht) het is nou eenmaal zo.