En ten 2e: Als ik ergens in de middle of noware rijd ga ik niet terug om me poep op te ruimen.
En ten 3e: Laat ze dan ook zo boete op hondenkak doen want kan ik ook over uitglijden en me rug breken levensgevaarlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kazan schreef:dan moeten we maar een poepzak maken voor aan de staart..klaar probleem!!
kost je 1x een investering en geen boete:D...
even zonder dolle het is echt te gek voor woorden ze kunnen toch niet verwachten dat mensen van hun paard stappen op een drukke weg en n schep en alles meenemen...
noekje schreef:Moet toch op gaan passen, paard staat in bergen
Snap wel dat het vervelend is, maar €2250! Waarom dan niet gewoon een belasting net zoals met honden of het gelijke bedrag van een boete van €75?
Cayenne schreef:"De eigenaar van een paard, pony of ander rijdier is verplicht om ervoor te zorgen dat een rijdier zich niet ontdoet van uitwerpselen op een voetpad, fietspad of andere voor publiek toegankelijke plaatsen.
roxiie schreef:Tsja, ik vind het niet meer dan normaal dat als je paard op de stoep of op het fietspad poept je het eventjes de berm in trapt, zodat anderen er niet ( direct) last van hebben. Desnoods later eventjes opscheppen en ergens (?) weggooien.
De boete is indd té gek voor woorden.