Ruim 80% ruiters voor wedstrijdrijden met bitloze optoming

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 10:40

Arabesk schreef:
Maurice de Hond baseert zijn peilingen op 120 ondervraagden :+ voor de hele NL bevolking.

Dan is 1000 voor paardrijdend NL al een stuk beter.

Maurice de Hondt neemt ook baantjes aan van oplichters :j.

In deze enquete denk ik dat de voorstanders van bitloos er meer baat bij hebben gehad om die in te vullen dan de niet-voorstanders. De uitkomst is prima, laat maar komen die bitloze brigade :D.

Bramasole

Re: Ruim 80% ruiters voor wedstrijdrijden met bitloze optoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 13:35

Mee eens Lovely. Ik had niet zo snel deze enquête ingevuld omdat ik er niet direct baat van ondervind. Maar de mensen die wel graag deze verandering zien, stemmen eerder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 01:06

mooie uitkomst idd en hoop dat KNHS er wat mee doet, en ook dat sporen op het hogere niveau niet meer verplicht is

pippieenco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:52

Wat jammer dat veel mensen hier zo negatief over zijn. Als je denkt dat met bit beter is heb je toch niets te vrezen? Of wel? Ik rijd zelf met bit heb ook wel eens bitloos geprobeerd en dit maakt geen verschil. (het zit tussen m,n eigen oren dat ik denk minder te vertellen heb) Er rijden bij mij op stal ook bitloos en ik zie geen verschil. Ook ik heb de enquete ingevuld en ik gun ieder paard en iedere ruiter het beste.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:59

Ik vind het prima, bitloos, boomloos, voor mijn part zadelloos! Zo lang er dan maar objectief gejureerd wordt door de KNHS en er achteraf niet het bekende gemekker komt van "ja maar nu werd ik extra gepakt omdat ik geen bithoofdstel had".

Keuzes maak je, proeven rijd je. Jury's moeten jureren naar het plaatje wat ze zien en niet wat er al dan niet in de mond hangt. En de deelnemers moeten rijden voor wat ze waard zijn en hun tegenvallende prestaties niet gooien op allerhande bijzaken.