Bewoners chique buurt beginnen petitie tegen 'stinkezel'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Bewoners chique buurt beginnen petitie tegen 'stinkezel'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:33

:D Raar hè, waar zouden die belgenmoppen toch allemaal op gebaseerd zijn.
:+ Zulk soort acties dus....

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:34

Pfffft, stedelingen. :(

En daarmee bedoel ik dan niet "mensen die in de stad wonen" maar "mensen met dergelijke instelling". Beesten zijn niet vies! De uitwerpselen wel, maar hebben die lui wel eens door wat zij in hun toilet mieteren dan?

Holee voor dit tijdperk, waarin mensen hun kinderen over de natuur en de diertjes proberen te leren door 's avonds wilde zwijnen te gaan voeren op de Veluwe, en waarin je mensen rond voedertijd de knuffelwei uit moet schoppen omdat ze niet doorhebben dat zo'n geit/schaap er niet puur voor hen is, maar ook eens rustig wil eten. (Ja, dat laatste maak ik echt mee.)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:36

O lekker, een straat vol mensen met vooroordelen. Zijn vast allemaal tweeverdieners die geen tijd hebben om de kinderen goed op te voeden }> .

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:37

Maflinger_S schreef:
O lekker, een straat vol mensen met vooroordelen. Zijn vast allemaal tweeverdieners die geen tijd hebben om de kinderen goed op te voeden }> .

_/-\o_

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:52

kinderen die goed zijn opgevoed kruipen niet in de weide van een ezel 8)7

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:56

lekker dapper om het dan ook nog anoniem te doen. Zal eens even zoeken of ik op internet hun petitie kan vinden. Dan ga ik even een heel lief berichtje plaatsen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:03

Ik lees ook dat er mensen zijn die hem online een hart onder de riem steken. Ik stel voor dat we daar met zijn allen ook eens komen steunen voor die arme Pino.

Ik vraag me trouwens af wat voor huiselijke drama's er daar zijn als ze een brief krijgen dat de school de plaatselijke kinderboerderij gaat bezoeken. :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:06

Katleentje: ik weet niet of we dat wel willen weten. Ik word echt zo ontzettend vervelend van onwetendheid over dieren, en dat ze dan allerlei protesten gaan doen enzo... gatver.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:09

Maflinger_S schreef:

Over vooroordelen gesproken! _O- _O- Jij bent grappig! :')

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:12

ik kan alleen krantenartikelen erover vinden. kan iemand er wat anders van vinden?

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:23

Kunnen ze niet beter de ezel in bescherming nemen tegen de kinderen. Ik zou mijn tinkers niet in een woonwijk zetten. En mensen zeuren nu eenmaal over van alles. Ik er zou er geen probleem mee hebben is wel gezellig een ezel als buurvrouw. Alhoewel ik heb er al eentje maar dat weet ze zelf nog niet.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:37

Beetje overdreven maarrrr een ezel kan wel veel lawaai maken hoor! Maar kinderen nog veel meerr...

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:39

..en waar kunnen we de tegenpetitie vinden? Dan teken ik die met alle liefde voor Pino en zn baasjes..tis toch van de zotte dat een ezel ruimte moet maken, omdat de bekakte ouders geen tijd willen nemen hun kids op te voeden, zodat ze NIET op dat stukje perceel komen..

Go Pino!

moniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:48

waahaa weer typisch voor dikkenekken ,ze vergeten dat ze zelf ook stinken ,zeker als ze hun huisvuil buiten zetten dat trekt dan geen vliegen aan ,euh welke school zijn die geweest zeker alleen om opleiding met alures te volgen en niet voor de slimste en normaalste mens te worden ,vind het jammer dat mensen echt er alles om doen om dieren op afstand te houden ,wat is er nu mooier dan een stuk natuur in de buurt en dan nog zo een lief ezeltje ,het is er dan nog maar ene veroorzaakt die echt zoveel stank dan ? en ze zouden dan beter hun kinderen eens een normale opvoeding moeten geven ,ipv zich druk te maken over een ezel
das nu typisch voor ouders kinderen mogen dan iets leuk vinden ,ouders vinden het te gevaarlijk ,of het brengt ziekten mee enz
wat gaat er dan later van die kinderen worden ?? enorme watjes en nerds denk ik en nog roepend om hun ouders als ze 30 zijn
onverdraagzaamheid wanneer stopt het eens
gelukkig trekt dit ezeltje er zich niks van aan

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:48

Margreth schreef:
Een straat vol domheid bij elkaar verzameld :(:) Wat een onnozele halzen.
Wie is daar de grootste EZEL :=

_O- _O- geweldig!!

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:07

Zou ik dan ook een aanklacht moeten dienen omdat andermans honden lawaai maken en daarvoor voor overlast zorgt?
Belachelijk,
Ik zou het juist leuk vinden om een ezel in onze buurt te bezichtigen. ;)

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:09

xNursiex schreef:
Misschien je kinderen leren om niet op andermans perceel te komen, probleem van gevaar alvast opgelost :)*

Inderdaad, en meen, wat een gezeik. Die mensen kunnen beter iets anders gaan doen dan elkaar de hele dag met dit soort onzin bezig te houden. Maar een rijke wijk, dus de vrouwen zullen wel thuis zitten en niks te doen hebben _O- Nee geintje.
Maar het blijft van een mug een olifant maken... ik zou geen ouders willen hebben die zo'n hekel hebben aan dieren.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:18

Wat een gedoe en gezeik om niets.

Ezel is leuk en gezellig, en kinderen horen gewoon niet in andermans wei te komen maar er uit de buurt te blijven, dus waar maken die mensen druk om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:25

Och wat sneu, we hebben hier verderop ook ezeltjes staan, ontzettend snoezig. Ik hoor ze s'avonds idd wel balken, is ook eenmalig, vind dat wel weer een zielig geluid, als je het alleen hoort en je ziet ze niet, lijkt het of ze huilen om iets :D :D :D

Mijn paard vond ze zo ontzettend leuk van een afstand, maar toen ze eens bij de draad stonden en hij zag ze IRL voor het eerst echt goed met die grote oren :D Toen :roll: := en ineens heel erg bang :(:) , nu is hij als de dood als we langs komen en ze zouden dicht bij staan :D :D Weet niet waarom, misschien omdat ze anders ruiken??

Wilde een ezeltje erbij, maar doe het toch nu maar niet..

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:30

Wie zijn er in dit verhaal nu de grootste ezels???
Zielig gedrag hoor! Hoezo tolerant Nederland? 8)7
Laatst zei een vriendinnetje tegen mijn dochter: "ie, wat vies hebben jullie een hond in huis?" Waar gaan we naar toe met al onze luxe pracht en praal?

Inge97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:35

dat is ook dom zeg dieren heben even veel recht op lekker eten en die kinderen mogen daar niet eens zomaar komen!
ze maen er echt één goot probleem van.
wel een beetje domme mensen daar! :( _-:( -:(-

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:38

Wat is het gevaar van schrikdraad voor kinderen? Er staat geen dodelijke dosis stroom op! Daarbij is het prima effectief om juist te voorkomen dat die kinderen de wei in zouden gaan.

Ik heb nog nooit zulke belachelijke bezwaren gezien, maar helaas er zijn mensen die geen dieren meer tolereren.

Ik heb zelf bezwaar tegen lammetjes meegemaakt omdat die mekkerden en tegen kwakende kikkers! Wat is er heerlijker dan zulke voorjaarsgeluiden?
(Maar nee, die lui kopen liever een dure CD met ruizende golven en zeemeeuw geluiden omrustig te worden) ;)
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 06-09-09 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:41

russel schreef:
Och wat sneu, we hebben hier verderop ook ezeltjes staan, ontzettend snoezig. Ik hoor ze s'avonds idd wel balken, is ook eenmalig, vind dat wel weer een zielig geluid, als je het alleen hoort en je ziet ze niet, lijkt het of ze huilen om iets :D :D :D

Mijn paard vond ze zo ontzettend leuk van een afstand, maar toen ze eens bij de draad stonden en hij zag ze IRL voor het eerst echt goed met die grote oren :D Toen :roll: := en ineens heel erg bang :(:) , nu is hij als de dood als we langs komen en ze zouden dicht bij staan :D :D Weet niet waarom, misschien omdat ze anders ruiken??

Wilde een ezeltje erbij, maar doe het toch nu maar niet..

ach gossie :(:) . Zie het al helemaal voor me, een paard dat helemaal bang wordt van zo'n schattig ezeltje :D

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:49

_O- tegen kwakende kikkers...

Joh laten we gewoon alle dieren die geluid maken uitmoorden, hebben we helemaal nergens meer last van! :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:56

belachelijk...ezels stinken niet.
En zijn ook niet gevaarlijk,kinderen horen niet in een paarden of ezel wei zonder begeleiding rond te lopen als ze zelf niet eigenaar zijn van het dier.

Maar gevaarlijk?een ezel?
(Ik vind bijvoorbeeld, een pedofiele badmeester een groter gevaar voor kinderen eerlijk gezegt)