Katie Price koopt paard van Laurens van Lieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 23:05

Ze heeft in ieder geval ingebouwde airbag, dat is wel weer superveilig! :)*
Want met die hete warmbloedjes van tegenwoordig weet je het maar nooit!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 23:07

Liezel1 schreef:
Sorry, maar ik heb er dus écht moeite mee zo iemand serieus te nemen.

Kijk vooral naar de hoeven:
http://www.zimbio.com/Katie+Price/artic ... hes+Horses

Tsja ook dit kom je in het echt tegen hoor :D
Oké dan wel voornamelijk bij penny kindjes, vooral ivm de kleurtjes enzo maar ik ben op wedstrijd een paard tegengekomen die op zn kont(en volgens mij heel zn lijf) een enoooorme hoeveelheid blauw/zilveren glittertjes had, en eerlijk is eerlijk ik vond het geweldig :D
(ff voor de duidelijkheid, ik ben 27 en rij uiteraard voor de fun maar óók ben ik serieus qua trainen&wedstrijden, en degene met het 'glitterpaard' was een volwassen vrouw en deed mee aan een selectiewedstrijd :) )
En nog meer om toe te geven, mijn poownie liep zo'n 10/12 jaar geleden ook met glitterspul in haar staart op wedstrijd(had ik gewonnen maar vond het té leuk :)) ) en jammer dat ik het vond als de zon niet scheen want dan zag je het bijna niet :(:)

tadaa: http://www.twinkleglitter.com/ProductsIntro.html
http://www.twinkleglitter.com/Prod-TOES.html

Dus nee deze dingen zijn voornamelijk ivm haar imago en om geld mee te verdienen, maar los van dat zegt het niets over haar rijkunsten!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 23:10

Renske_ schreef:
maar ik ben op wedstrijd een paard tegengekomen die op zn kont(en volgens mij heel zn lijf) een enoooorme hoeveelheid blauw/zilveren glittertjes had, en eerlijk is eerlijk ik vond het geweldig :D
(ff voor de duidelijkheid, ik ben 27 en rij uiteraard voor de fun maar óók ben ik serieus qua trainen&wedstrijden, en degene met het 'glitterpaard' was een volwassen vrouw en deed mee aan een selectiewedstrijd :) )

Wat een risico neem je dan... het màg namelijk helemaal niet.

Renske_

Re: Katie Price koopt paard van Laurens van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 23:48

Er is niets van gezegd die dag want die vrouw is gewoon gestart.
Het viel me vooral op omdat het tussen de paarden was, maar bij de pony's was ik het al behoorlijk gewend eigenlijk...
Waar staat het trouwens in het reglement dat het niet mag, kreeg het zo snel niet gevonden?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 23:59

Omg het moet toch niet gekker worden! Als ik zo de filmpjes bekijk, vind ik dat ze er aardig als een zak aardappelen op zit met dat gebonk. Overgens wil ik niet zeggen dat ik het beter doe, want het lijkt me knap lastig een vergevorderd dressuurpaard te rijden. Maar als ik dit vergelijk met filmpjes van topruiters, dan heeft mevrouw Jordan nog een lange weg te gaan. Wel ben ik er van overtuigd dat je met een goed paard, veel geld en goede instructie een eind op weg komt. Maar of ze serieus genomen wordt tav haar verleden...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 00:04

tita schreef:
>;) zal waarschijnlijk beter rijder dan de gemiddelde bokker

haha idd :P
zijn allemaal jaloers :P

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 08:04

LimaMambo schreef:
tita schreef:
>;) zal waarschijnlijk beter rijder dan de gemiddelde bokker

haha idd :P
zijn allemaal jaloers :P

De gemiddelde bokker roept ook niet dat ze beschikbaar zijn voor het OS2012 Team :+

Ik vind het een vreselijk mens, doet alles voor een plekje in the spotlights.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 08:13

Iris1702 schreef:

En jullie vinden dat ze beter rijdt dan de gemiddelde bokker, dan zou ik maar eens goed naar dit filmpje kijken. Weet wel dat dit een peperduur paard is met alle mogelijke knoppen erop. Ik vind het echt niet lekker om te zien. Overigens vind ik het leuk dat ze een duidelijk doel heeft en daar veel voor over heeft, voor de rest zal de tijd het leren.
Laatst bijgewerkt door Nikka op 05-09-09 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 08:18

Wat een geweldig paard heeft ze. Een van de eerste filmpjes had ze een lekkere binnenhand inwerking :P , maar strak in de handen zijn er zoveel. Dat is gewoon moeilijk een correcte zit en dan ook zijdezacht in de handen.

Als ze een goede trainer heeft die het paard dagelijks rijdt en ze gaat er voor, zal ze ver komen, maar OS? Dat verwacht ik niet.
Slecht rijdt ze zeker niet, ook al heeft ze een goed paard. Je moet het wel kunnen doen.