Sinelia schreef:even achtergrond info. Het maakt Pepping niet uit of hij er beter van wordt. Die man heeft zoveel geld, dat wil je niet weten. En Floor is al de zoveelste waarmee hij op deze manier uitelkaar gaat.
Dingen gaan op jacobs manier of ze gaan niet, helaas maar waar.
Verder zijn de Vosjes gewaarschuwd voor jacob. er is tegen hen gezegt alles goed op papier te laten zetten en niet te afhankelijk van jacob te worden, maar toen wilde ze niet luisteren. In die tijd wilde jacob alles en trok om de haverklap de portemenee en het was voor floor een uitgelezen kans.
Ik vind dat jij erg vervelend bezig bent met je constante hintjes. Hoe de man in kwestie werkelijk is, heeft hier niks mee te maken, hij heeft gewoon zijn rechten. Dus houd er mee op, wil je?
Raar verhaal. Ik heb niet alles tot op het laatste gevolgd, maar de uitspraak intrigeerd me wel. Op deze manier kan de eigenaar, Pepping dus, niet eens met het paard doen wat hij wil. Het paard kost hem nu alleen maar geld en Floor kan lekker haar rondjes hobbelen. Ik kan me voorstellen dat hij nu een keer geld wil zien, want het is duidelijk dat hij het niet alleen voor de hobby doet. Het paard brengt nu meer op dan ooit gedacht en hij is verder gekomen dan gedacht, daar heeft Floor aan meegewerkt, maar de eigenaar mag daar toch best wat van terug zien? Ik vind eerlijk gezegt dat ze zich belachelijk gedraagt, de eigenaar heeft haar verdomme een paard ter beschikking gesteld, ze zou hem op haar knieën moeten danken dat ze zo lang nog door heeft mogen gaan.
Als ik Floor was zou ik gewoon inschikken en dus of zelf het paard kopen of kijken of er de mogelijkheid is het paard door te rijden als het verkocht word naar iemand anders.