Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En moondance dank je voor het compliment!!
Je komt aan en zoek zelf maar een plek uit, dan het losrijden was veel te klein. De 4 en 8 tallen reden ook kris kras door iedereen heen. De prijsuitreiking in de vooropstelling gebeurde in het pad. Balachelijk hoe alles daar hutje mutje op elkaar stond. Willen ze ook nog het podium door die meute heenrijden. Nou ja zeg .Op het dressuurterrein hoorde je niks van de omroeper. Laat staan als je naar het toilet moest, kon je een flink eindje wandelen van de trailers af. Te weinig toiletten dus. Nee St Anthonis was mooier geregeld vond ik, maar we zijn erg blij dat we weer richting ermelo konden sturen met de auto en trailer. Icaa was flink in zijn nopjes en gaf een showtje weg op het hoofdterrein met de ereronde, maar ging voor sommige erg hard. Ook zie ik nergens foto's, heb zelf wel foto's gemaakt natuurlijk, maar op de sites die ik hier vind staat nergens een foto van onze pony
Jammer, maar ik heb er genoeg denk ik
. seabiscuitje schreef:Carientje93 schreef:Bibi van gehlen, die ken ik nog wel, die stond bij mijn beste vriendin op stalLief meisje is dat
Ik hoop dat ze het goed heeft gedaan
Tweety, die pony van Bibi is door ons gefokt![]()