Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik vind de muziek juist ontzettend goed bij Totilas passen.
De kur heet Totally Totilas maar de ondertoon die wordt uitgedrukt door de kerkklok (nummer heet Times are Changing) vind ik ontzettend goed gevonden!
chitra schreef:Wat ik eigenlijk ook erg leuk vind. Tijdens het EK zat Edward geneens in het A-kader van de Nederlandse senioren!
Nu mag hij eindelijk toegevoegd worden aangezien hij eindelijk 3 internationale scores heeft boven de 70%!
JuravelOX schreef:Wat een prestatie!!!! 3 hollanders op het podiumfenomenaal gewoon!!!!
Super super super..... Wat een mooie proeven en ze hebben TOP geredenwanneer gebeurd dit nou 3 plekken bezet door ons hahahahaha
Marjoow schreef:Cayenne schreef:Ik vind de muziek juist ontzettend goed bij Totilas passen.
De kur heet Totally Totilas maar de ondertoon die wordt uitgedrukt door de kerkklok (nummer heet Times are Changing) vind ik ontzettend goed gevonden!
Ik dacht dat het liedje Lord of the Dance was, daar zit ook zo'n kerkklok in
Is de muziek van de kur van edward ook ergens te downloaden? Vind het erg mooie muziek!
Topprestaties gisteren! Een Oranje podium! Perfectos!
In de Telegraaf wordt de NL tv ook nog ff afgekraakt dat dit NIET uitgezonden werd![]()
enne, ik denk, als Salli stil stond dat Anky 2e was ipv Adelinde
chitra schreef:Wat ik eigenlijk ook erg leuk vind. Tijdens het EK zat Edward geneens in het A-kader van de Nederlandse senioren!
Nu mag hij eindelijk toegevoegd worden aangezien hij eindelijk 3 internationale scores heeft boven de 70%!