Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Antoinette schreef:Is het echt zeker dat we nergens kunnen kijken?
Talida schreef:Antoinette schreef:Okee dank je...gaat eigenlijk tegen mijn principes.
Waar is filmloop nu![]()
Misschien dat ik voor de kür wel ga betalen...lekker met een groep achter de laptop... Morgen kan ik toch niet kijken.
Moet je eigenlijk proberen om een beamer te regelen!
En de punten staan er vast ook gewoon in normale cijfers onder
Huertecilla schreef:Marije_jiplover schreef:Ik vind het persoonlijk een beetje een naar stuk.
Héél naar en er blijkt een nare mentaliteit uit.
Duitsland heeft nu een groot voordeel.
Het kan fris beginnen met het zich richten op de verandere manier waarop naar paardrijden gekeken wordt en waar de ruitersport zich aan zal moeten aanpassen.
Het kan zich profileren daarin en een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van ruitersport schrijven.
Dát is in Duitsland een ontwikkeling die een veel bredere basis heeft dan in de meest andere europese landen en zéker in vergelijking tot NL dat nog steeds achter Dhr.Jansen aan de doodlopende weg afrent.
Dát is namelijk een factor die mede een rol speelt van de vreemde pyramide-opbouw van de FEI dressuur in Duitsland.
De ruitersport zal de komende jaren vrij radicaal moeten vernaderen.
Duitsland heeft door de huidige situatie een voorsprong.
NL heeft een dubbel nadeel van ´de remmende voorsprong´; het fenomeen op zich en het feit dat het op een doodlopende weg is en niemand daar wat over durf te zeggen binnen de sport.
hc
Marije_jiplover schreef:@ Asyaa: je hoeft toch ook geen Duits te spreken om naar de kur op muziek te kijken/luisteren? Ok, je verstaat het commentaar niet, maar het gaat toch om de proeven? Die zien er in het Duits niet anders uit hoorEn de punten staan er vast ook gewoon in normale cijfers onder

. Citaat:Morgen, dinsdag, gaat om 09.30 uur de eerste ruiter van start in de landenwedstrijd. Voor Nederland rijdt Imke Schellekens-Bartels met Hunter Douglas Sunrise als eerste binnen, om 11.36 uur gevolgd door Adelinde Cornelissen met Parzival, die om 15.12 uur bij A binnenrijdt. Anky van Grunsven en Edward Gal komen in deze volgorde woensdag aan de bak in de bak. Anky rijdt met IPS Salinero om 11.36 uur en Edward gaat om 15.03 uur met Moorlands Totilas van start. Nederland gaat in de landenwedstrijd, die op Grand Prix niveau wordt verreden, als negende land in een rij van twaalf van start. Waardoor Nederland theoretisch al zeker kan zijn van een medaille voordat Edward Gal heeft gereden.
maar kunnen we ook ergens de uitslagen volgen? lalunamyo schreef:misschien lees ik er totaaaal overheen dan hoormaar kunnen we ook ergens de uitslagen volgen?