Hoop dat het idd ergens gewoon live te volgen is, op tv is ook altijd maar afwachten...

De foto is dacht ik idd van outdoor gelderland oid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:magic_lover schreef:Weet iemand trouwens of het ook ergens online te volgen is? zou wel erg leuk zijn natuurlijk....
http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=4333
xx_Horsiex schreef:Yolien schreef:Toch blijf ik dat wel jammer vinden...
Een ruiter presenteert zich ook tegenover de jury en omdat zij Anky is hoeft dat dan weer niet....
Hallo, waar maak je je druk om? Volgens mij maakt het geen reet uit wie met het paard draaft als iemand het maar doet. Dat geziek over Anky altijd.
Yolien schreef:Maakt niet zo maar dat ik geen respect heb voor Anky.
Ik geef gewoon aan dat ik het jammer vindt dat zij niet zelf haar paard voorstelt bij de jury.
Als het een goede reden heeft (wat het kennelijk hier heeft -fris paard, rug/beenproblemen) begrijp ik dat ook volledig hoor. Ik vroeg het me gewoon openlijk af.
Feelsoproud schreef:Yolien schreef:Maakt niet zo maar dat ik geen respect heb voor Anky.
Ik geef gewoon aan dat ik het jammer vindt dat zij niet zelf haar paard voorstelt bij de jury.
Als het een goede reden heeft (wat het kennelijk hier heeft -fris paard, rug/beenproblemen) begrijp ik dat ook volledig hoor. Ik vroeg het me gewoon openlijk af.
Ik schrik er nog steeds van dat blijkbaar heel wat dressuurruiters de paarden zelf voordraven bij de veterinaire keuring.Ik heb jaren gegroomd op internationaal niveau(springen),maar op het moment van de veterinaire keuring waren er amper ruiters te bekennen!!Werd allemaal gewoon door de grooms geregeld.
Fijn dat alle paarden uit het nederlandse team door zijn.Ben wel belg,maar daar belgie op dressuurgebied (nog)niets voorsteld,kan ik evengoed voor nederland supporteren.En eerlijk...begin ook wel beetje Totilas-fan te worden!