kunnen we niet de nos deze filmpjes sturen!?...kunnen ze nog wat van leren!..heerlijk om naar te kijken, lekker dramatisch, goed gevoel er in, kreeg je nog geen kippevel, krijg je met zulke beelden wel!
leuk ik ga ze straks kijken zit nu op een computer zonder geluid dus dat is niet zo leuk, maar dat engels is voor mij gelukkig geen probleem
NZuidII
Geplaatst: 21-08-09 14:26
ik heb ze bekeken, echt leuk...
Totilas is en blijft een wereld wonder, wat een geweldig paard
Antoinette
Geplaatst: 21-08-09 15:40
Wauw, wat ontzettend gaaf!
Ik heb alleen filmpje 4 gezien...de manier hoe ze over Totilas praten alleen al...ik zat echt met kippenvel...de intro...het begin van de kür en het einde. Totilas is echt one of a kind!
Ik heb de eerste en de laatst bekeken. En hier kan de nos inderdaad nog wat van leren.
Floridian
Geplaatst: 22-08-09 06:08
Kippevel (of is het nu kippenvel?). Ben zelf een manegeruiter, maar vind het prachtig om te zien! En inderdaad: het lijkt net of je naar een trailer van een megafilm zit te kijken...heerlijk!
In een woord WAUW..... Echt prachtige filmpjes en kreeg echt kippenvel bij het filmpje over totilas! Echt prachtig in elkaar gezet en uitgevoerd ( de filmpjes en de proef)!
ik heb ze net bekeken ik vind het echt gaaf hoe de engelsen over de nederlandse ruiters en paarden praten, en over totilas. die filmpjes zijn ook echt mooi in mekaar gezet