of is er iemand bij geweest?...ik ben nl. heeeeeeeeel benieuwd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Ja het klopt idd dat als het FPC gaat dat dan het FPS ook gaat en dat is echt heel erg, de prijzen van de anders zo dure friezen zullen dalen heel erg dalen die zijn haast niks meer waard zometeen, want je kan er verder eigenlijk helemaal niks mee. Maar weet iemand al wat meer over de situatie nou??
JA het is heel erg sneu, maar ik denk toch echt dat ze het niet gaan redden met zijn allen.
Albert schreef:Voor de fokkers is de situatie heel beroerd; als het stamboek ophoudt te bestaan zal de prijs van de Fries dalen naar de reeële marktwaarde en dat houd op dit moment niet over.
!!Friesje"]
[quote="SAKKIA schreef:Ja het klopt idd dat als het FPC gaat dat dan het FPS ook gaat en dat is echt heel erg, de prijzen van de anders zo dure friezen zullen dalen heel erg dalen die zijn haast niks meer waard zometeen, want je kan er verder eigenlijk helemaal niks mee. Maar weet iemand al wat meer over de situatie nou??
JA het is heel erg sneu, maar ik denk toch echt dat ze het niet gaan redden met zijn allen.
De afstammelingen zijn toch bekend en het paard is toch al dan niet gekeurd? Alleen voor toekomstige keuringen zullen ze een goed financieel plaatje moeten maken... En geen "experts" inhuren uit je eigen geleding die 200 euro per uur kosten... Dat tikt pas aan!!! SAKKIA schreef:Ja het klopt idd dat als het FPC gaat dat dan het FPS ook gaat en dat is echt heel erg, de prijzen van de anders zo dure friezen zullen dalen heel erg dalen die zijn haast niks meer waard zometeen, want je kan er verder eigenlijk helemaal niks mee. Maar weet iemand al wat meer over de situatie nou??
Heb het volgende nieuws van een heel klein maar super gezellig Forum
Karnat schreef:..Hoe hoog dat bedrag zal worden, is nog niet geheel zeker. Paardenhouders die hun brood aan de Friezen verdienen, zullen zwaarder worden aangeslagen dan leden die er slechts een bezitten, zo beloofde Van der Meulen. Eerder was er sprake van een extra offer van €200 per lid.
! Ik ga er toch maar even over denken om me bij het stamboek aan te melden
!
! (buiten de normale lidmaatschapsbijdrage!) Sterre schreef:De verkoper van mijn paard, heeft de papieren van haar naar het FPS gestuurd, om haar op mijn naam te laten zetten. Volgens hem, werd ik daarmee meteen lid van het FPS. Ik ben dus echt reuze benieuwd, of ze bij het sturen van de papieren, meteen een bericht sturen dat ze een extra "offer" willen! (buiten de normale lidmaatschapsbijdrage!)