Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mallodie schreef:Als ze het contract volgen is er toch geen probleem? Geen verkoop zonder de toestemming van Floor. PUNT
Logisch dat die man naar de rechter stapt, hij loopt nu 2 ton mishaha.
Hennutjuh schreef:ik vind best een beetje belagelijke reacties allemaal.
iedereen weet het allemaal beter maar als het allemaal zo makkelijk was geweest had de rechter wel uit spraak kunnen doen.
en floor is een top amazone en kan me het van hun kand ook wel begrijpen.
sporter schreef:Volgens mij heeft er niemand op bokt gezegt dat ze een slechte amazone is. Alleen dat het een stomme actie van der is.
Verder is het natuurlijk erg fijn voor floor om te weten dat ze zoveel fans op bokt heeft.
Hennutjuh schreef:nieuws gaat natuulijk snel rond en helemaal als het slecht nieuws is.
ze heeft er denk ik zelf ook niet voor gekozen om zo in het nieuws te komen of denk je van wel?
Mallodie schreef:Krijgt die man opeens 2 ton, natuurlijk wil Floor niet instemmen... Ze zou maar zot zijn!
Logisch dat die man naar de rechter stapt, hij loopt nu 2 ton mishaha.
sporter schreef:Hennutjuh schreef:nieuws gaat natuulijk snel rond en helemaal als het slecht nieuws is.
ze heeft er denk ik zelf ook niet voor gekozen om zo in het nieuws te komen of denk je van wel?
Dat denk ik niet daarom moet je je afvragen of het slim is om als amazone een verkoop tegen tehouden als de eigenaar dat erg graag wil en er ook nog veel geld mee gemoeid is. Maar dat is natuurlijk achteraf gepraat.
Cayenne schreef:De partijen kwamen een basisprijs overeen en alles wat het paard meer zou opbrengen zou worden gedeeld.
Vos werd Drents kampioen met Tornaxs P en ging rijden bij de Young Riders. Op dat moment kon Pepping naar eigen zeggen twee ton krijgen voor het paard. Vos ging niet akkoord met de verkoop (beiden moesten volgens de overeenkomst toestemmen), omdat zij met dit paard internationaal wilde doorbreken.

sporter schreef:Ook dat doet er helemaal niet toe. Het als amazone zijnde niet slim om in het nieuws te komen als zijnde een amazone die de verkoop van een paard tegenhoud die niet eens van haar is. Als amazone heb je namelijk wel die eigenaren nodig.