Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Antoinette schreef:Wuis schreef:Tja, persoonlijk vind ik het geen gemis in de dressuurring. Ik heb het paard altijd verschrikkelijk vinden lopen.... Net of het uit twee helften bestond...........
Eens...voor gebeurde er heel veel...achter imo te weinig.
Neemt niet weg dat het altijd jammer blijft voor de eigenaren als ze een topper al zo jong met pensioen moeten laten gaan.
Heel jammer, alhoewel ik er eigenlijk ook niet meer op had gerekend dat ze nog zo terug zou komen. Die werklust en hoe ze het er zo simpel uit liet zien, echt een super paard! Lovely schreef:Wat dit paard liet zien was een prachtige eenheid met haar ruiter en ze werkte zich uit de naad zonder het er een moment dwangmatig uit te laten zien. Dat maakt haar zo mooi, niet de techniek van het achterbeen, maar haar toewijding onder het zadel. Hopelijk krijgen haar veulens deze eigenschap ook mee en maken ze daarmee dressuur mooier.

) horseyfries schreef:Zonde, ik heb genoten van haar in Aken. Degene die niet kunnen zien met wat voor inzet en blijheid dit paard haar werk doet: Hans Anders!

Doodzonde dat we haar niet meer zullen zien in de ring maar voor haar zelf is het misschien beter... (ivm die pees)Wuis schreef:Tja, persoonlijk vind ik het geen gemis in de dressuurring. Ik heb het paard altijd verschrikkelijk vinden lopen.... Net of het uit twee helften bestond...........
. Swaab zei het toen in het commentaar ook mooi, ongeveer: je kan niet alles hebben.
. En vervolgens glijdt ze heel ontspannen in stap vanuit een hele expressieve passage, laat de hals zakken en klaar. Wees nou eerlijk, dat maak je toch zelden mee op de grote toernooien met die entourage? Lovely schreef:Nounou, knappe jongen die met dwang zoveel expressie in een paard krijgt. We hebben in het verleden toch vaak gezien wat voor effect dat heeft, ik vind Matine niet in dat rijtje passen hoor, ze was echt anders. Swaab zei het toen in het commentaar ook mooi, ongeveer: je kan niet alles hebben.
Vorame, de woorden toewijding, inzet en expressie zijn gevallen, een claim op ontspanning is niet gelegd.