Anky van Grunsven en een interview over haar westernambities

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Anky van Grunsven en een interview over haar westernambities

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:52

:(:) Heerlijk, ongefundeerde kritiek.........

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:58

Bandida schreef:
Ahum..wat een *vrolijke* foto. Ze heeft wel een abonnement op notenkrakerbitten zeg -O-

:roll: >;)
Notenkrakerbitten? Je weet niet eens wat erin hangt..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:59

TB als je het mij vraagt is in dit geval elk bit een notenkrakerbit. Maar goed, ik zal me alvast reppen voor ik een OW krijg :')

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:00

jammer dat er altijd mensen zijn die iets leuks proberen te verzieken.

vind het erg leuk dat ze zich ook interesseerd voor andere sectoren dan dressuur.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:01

Dus alle westernbitten zijn slecht? :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:04

TB, snap je het nu wéér niet :(:) ?
Álle bitten zijn slecht :j

Ik ben benieuwd wanneer Anky met haar nieuwe paard gaat uitkomen.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:06

Ooh sorry Niels.. Ik ben gewoon een beetje dom.. :o
Fijn dat je het nog even duidelijk benadrukt ;)

Ja, ik hoop dat ze lekker op NRHA shows gaat rijden, dan kunnen 'wij' haar ook zien Niels! :)) :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:08

Inderdaad TB, ik bedoelde dat élk bit slecht was in haar mening..... Niet enkel westernbitten. Excuus als dat wat onduidelijk was.

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:14

Ik ben t eens met Pashon. Kan er nou nooit eens leuk wordne gereageerd zonder dat er gelijk op punten en komma´s wordt gelet. IK heb boitloze hoofdstellen gezine met schakel op de neus die ik nooit bij mijn paard zal gebruiken....mijn mening. Zo is er overal wel wat. De wereld is niet perfect..helaas.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:15

pharagirlke schreef:
Inderdaad TB, ik bedoelde dat élk bit slecht was in haar mening..... Niet enkel westernbitten. Excuus als dat wat onduidelijk was.

Oh okee.. ;) Snapte 'm dan niet helemaal ;)
Dankje voor de verduidelijking :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:19

Ik rijd zelf met bit dus ik ga zeker geen westernbitten veroordelen. Ken er niets van maar ben van mening dat een bit zo scherp of zo zacht is als de ruiterhand.

IrisenUledi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:20

TiaraBungy schreef:
Citaat:
Op de Olympische Spelen behaalde ik de gouden medaille in de dressuur. Op dat moment had ik het gevoel dat ik alles bereikt had. Ik zocht naar nieuwe uitdagingen en vond dat in de Reining. Ik vind het erg leuk om nieuwe dingen te leren en het houdt me scherp.

Super! +:)+
Ze heeft een leuk paard onder d'r kont! :D

ik denk dat het met hildas smart chick niet goed lukte want die heeft ze even gehad
vind het alleen raar dat ze nou die wizzellewizziewas ofzowiets neemt :D want die staat op de wereldranglijst geloof ik als 3e ofzo ...... Ik weet niet wat ik ervan moet denken het lijkt net of ze er een beetje mee wil spotten van ik heb de 2 beste paarden van de wereld salinero en die wazzelwizzie ofzoiets
ik denk dat anky maar is niet zo hoog moet zoeken en gewoon met een ''normaal'' paardje moet beginnen

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:23

Weet ik, dat ze Hilda heeft gehad en nu de superhengst van Cira ;)
Ik vond het in het begin ook raar en ik had ook zoiets van 'Waarom ik niet en jij wel?!'.. Maar dat sláát gewoon nergens op. Ze heeft nou eenmaal de naam en het 'geld', dus zij kan zich dat nou eenmaal veroorloven en heeft gewoon goede paarden nodig.. Ze kan moeilijk met een talentloos paard aankomen ;)
Ze heeft nu ook eindelijk haar motivatie goed weergegeven.. ;) Altijd vond ik het een beetje onduidelijk waarom ze het deed/doet..
Laatst bijgewerkt door TiaraBungy op 19-08-09 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:24

Als ze er lekker op weg rijd, ze heeft het geld en het klikt, waarom zou ze dat dier dan niet mogen kopen? Als ik het geld had zou ik ook voor een goed, getalenteerd paard gaan waarbij het bij elke pas genieten is ipv voor een mindere waarbij je hard moet werken om er uberhaupt een degelijke pas uit te krijgen. Waarom is dat bij elk ander mens normaal maar mag Anky dat niet?

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:25

pharagirlke schreef:
Als ze er lekker op weg rijd, ze heeft het geld en het klikt, waarom zou ze dat dier dan niet mogen kopen?
Hilda was toch dat het niet klikte oid?

Ik denk níet dat ze 'm verkopen aan haar hoor.. :) Daar kunnen ze zelf nog genoeg geld mee verdienen.. :)

Idd Pharagirlke ;) Helemaal gelijk. En ik bedoel, kom op, ANKY! :D Die kun je moeilijk op mijn paard zetten.. :') Zeker als ze écht wedstrijden wil gaan rijden.. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:26

Inderdaad, ik vind dat ze groot gelijk heeft! Als ik kon kiezen tussen een topper of een wannabe-quarter die ooit misschien wel eens kan meedoen, zou ik het in haar plek ook wel weten.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:28

Idd.. :') Zéker als je het geld hebt en allerlei paarden aangeboden krijgt.. Want geloof me, volgens mij krijgt ze zelfs paarden aangeboden uit Amerika, die Amerikanen zijn helemaal gek op d'r! :D :')

IrisenUledi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:31

TiaraBungy schreef:
pharagirlke schreef:
Als ze er lekker op weg rijd, ze heeft het geld en het klikt, waarom zou ze dat dier dan niet mogen kopen?
Hilda was toch dat het niet klikte oid?

Ik denk níet dat ze 'm verkopen aan haar hoor.. :) Daar kunnen ze zelf nog genoeg geld mee verdienen.. :)

Idd Pharagirlke ;) Helemaal gelijk. En ik bedoel, kom op, ANKY! :D Die kun je moeilijk op mijn paard zetten.. :') Zeker als ze écht wedstrijden wil gaan rijden.. ;)

ze heeft die als het goed is nou een paar maanden op proef

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:33

Whizashiningwalla BB heeft ze idd op proef. Om gewoon lekker mee bezig te zijn ;)

Rhadamanthys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:16

Goed paard of niet, het zal hopelijk een hoop stomme vooroordelen over western rijden wegnemen bij erm.. dressuurtutjes :D met zo'n icoon als Anky in de western sport en das altijd mooi! =)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:28

Rhadamanthys schreef:
Goed paard of niet, het zal hopelijk een hoop stomme vooroordelen over western rijden wegnemen bij erm.. dressuurtutjes :D met zo'n icoon als Anky in de western sport en das altijd mooi! =)

maar goed dat westernruiters geen stomme vooroordelen hebben over erm... "dressuurtutjes" >;) :roll: Lekker denigrerend.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:36

dressuurtutjes??? wat zijn dat nou weer??

hahaha
Anky heeft er een hobby bij (al tijden) en moet je kijken wat voor reacties dat geeft haha ik dacht dat alleen " dressuurtutjes" elkaar t licht in de ogen amper gunden maar blijkbaar is t virus over geslagen op meerdere takken van de paardensport. ;)
t is en blijft een feit dat ze wel ff kei hard geknokt heeft om te komen waar ze nu is en dat mag best beloond worden toch?
rijden is rijden, of je er nu recht of krom of achterstevoren op zit. . . als je er maar op zit en met je paard eerlijk kunt werken en vooral genieten, en dat is toch wat ze doet??

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:37

in geen enkele wedstrijdsport gunnen ze elkaar t licht in de ogen.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:53

ben ik niet helemaal met je eens,
(ikben geen wedstrijd ruiter meer maar wel geweest)
iedereen wil winnen als je wedstrijden rijdt.
er zijn alleen twee soorten ruiters,
de ene wint door kei hard te trainen,
de ander wint door de concurentie naar beneden te halen en over hun rug omhoog te klimmen.
dat laatste bedoel ik met elkaar t licht in de ogen niet gunnen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:59

Dat weet ik, maar dat heb je niet enkel in dressuursport, zelfs niet enkel in paardensport. Dat heb in elke wedstrijdsport.