Heerlijk, ongefundeerde kritiek......... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heerlijk, ongefundeerde kritiek.........

TiaraBungy schreef:Citaat:Op de Olympische Spelen behaalde ik de gouden medaille in de dressuur. Op dat moment had ik het gevoel dat ik alles bereikt had. Ik zocht naar nieuwe uitdagingen en vond dat in de Reining. Ik vind het erg leuk om nieuwe dingen te leren en het houdt me scherp.
Super!![]()
Ze heeft een leuk paard onder d'r kont!
want die staat op de wereldranglijst geloof ik als 3e ofzo ...... Ik weet niet wat ik ervan moet denken het lijkt net of ze er een beetje mee wil spotten van ik heb de 2 beste paarden van de wereld salinero en die wazzelwizzie ofzoiets

Altijd vond ik het een beetje onduidelijk waarom ze het deed/doet.. pharagirlke schreef:Als ze er lekker op weg rijd, ze heeft het geld en het klikt, waarom zou ze dat dier dan niet mogen kopen?
Hilda was toch dat het niet klikte oid?
Daar kunnen ze zelf nog genoeg geld mee verdienen.. 
Helemaal gelijk. En ik bedoel, kom op, ANKY!
Die kun je moeilijk op mijn paard zetten..
Zeker als ze écht wedstrijden wil gaan rijden..
Zéker als je het geld hebt en allerlei paarden aangeboden krijgt.. Want geloof me, volgens mij krijgt ze zelfs paarden aangeboden uit Amerika, die Amerikanen zijn helemaal gek op d'r!
TiaraBungy schreef:pharagirlke schreef:Als ze er lekker op weg rijd, ze heeft het geld en het klikt, waarom zou ze dat dier dan niet mogen kopen?
Hilda was toch dat het niet klikte oid?
Ik denk níet dat ze 'm verkopen aan haar hoor..Daar kunnen ze zelf nog genoeg geld mee verdienen..
Idd PharagirlkeHelemaal gelijk. En ik bedoel, kom op, ANKY!
Die kun je moeilijk op mijn paard zetten..
Zeker als ze écht wedstrijden wil gaan rijden..
Rhadamanthys schreef:Goed paard of niet, het zal hopelijk een hoop stomme vooroordelen over western rijden wegnemen bij erm.. dressuurtutjesmet zo'n icoon als Anky in de western sport en das altijd mooi! =)
Lekker denigrerend.